اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

ضابط قضایی بسیج به تصویب قانونی رسیده است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: یکی از نقش‌های بسیج، نقش ضابط قضایی است که به تصویب قانونی رسیده و بسیج نیز در این زمینه، موفق عمل کرده است.

ضابط قضایی بسیج به تصویب قانونی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در نشست رؤسای پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات دادستانی قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از نقش‌های بسیج، نقش ضابط قضایی است که به تصویب قانونی رسیده و بسیج در این زمینه توفیقاتی را داشته، در این میان بسیج قزوین نیز خوب درخشیده است و کارنامه خوبی دارد.

وی افزود: بسیجیان باید بدانند که در این زمینه لازم است همچنان به وظیفه دینی و قانونی خود عمل کنند و ذره‌ای تردید به خود راه ندهند، زیرا مبارزه با مفاسد اجتماعی یک ضرورت است ما در جامعه‌ای اسلامی زندگی می‌کنیم و می‌خواهیم به سمت جامعه مدینه‌النبی برویم که عاری از فساد باشد، جامعه‌ای که محل نزول ملائکه شود و با این دیگاه زیبنده جامعه اسلامی نیست که گناه و جرم در آن رواج داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: ما از بسیج تقاضا می‌کنیم، کمک کند و حساسیت نشان دهد، این حساسیت نشان دادن یکی از مبانی تشکیل بسیج است و آنچه امروز مردم را رنج می‌دهد بروز گناه در حوزه کارگزاران دولت است.

وی تأکید کرد: بزه و جرم یک فرد عادی گر چه برای مردم ناراحت‌کننده است ولی آنچه بیش از همه مردم را رنج می‌دهد این است که از کارگزار دولت انتظار خدمت دارند ولی همین کارگزار خدای نکرده دچار فساد اداری شود.

صادقی‌نیارکی یادآور شد: اعضای بسیج باید هوشمندانه مسائل را رصد کنند تا مبادا کسی در یک اداره از وظایف خود عدول کند و به بدنه نظام آسیب برساند که این‌چنین روندی نه تنها درست نیست بلکه مقام معظم رهبری و نظام نیز آن را نپذیرفته و بر برخورد با تخلفات و جرائم و فساد اداری تأکید دارند.

دادستان قزوین عنوان کرد: ممکن است رشوه‌ای اتفاق بیافتد که باید نسبت به آن حساسیت داشته باشید، البته این حساسیت را لازم است با تدبیر انجام داد تا مبادا فضای احساس ناامنی در فضای اداری کشور حاکم شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول