اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ابوترابی در گفت‌وگو با فارس:

85 درصد مصوبات سفرهای دولت به ری اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارائه خدمات شایسته به مردم گفت: امیدواریم با ارائه خدمات شایسته به مردم شاهد شکوفایی و رشد کشور در همه زمینه‌ها باشیم.

85 درصد مصوبات سفرهای دولت به ری اجرایی شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی در حاشیه بازدید از نمایشگاه خدمت که به مناسبت صدمین سفر استانی هیئت دولت در شهرستان ری برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: نمایشگاه خدمت که به مناسبت یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در شهرستان ری برگزار شده، با توجه به حضور نهادها و دستگاه‌های مختلف در این نمایشگاه گزارشی از چگونگی و پیشرفت پروژه‌های این شهرستان ارائه می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: این گزارش‌ها بیانگر موفقیت این سفرها و اجرای خوب مصوبات است، به‌طوری که می‌توان گفت بیش از 85 درصد مصوبات این سفرها به شهرستان ری اجرا شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه می‌توان به مصوبات و پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف به عنوان زیرساخت‌های توسعه شهری و روستایی نگاه کرد، ابراز داشت: امیدواریم با ارائه خدمات شایسته به مردم شریف ایران اسلامی زمینه افزایش کارایی نظام و رضایت‌مندی مردم بیشتر از گذشته شود و شاهد رشد و شکوفایی کشور و توسعه فراگیر و پایدار پرشتاب کشور در تمام حوزه‌‌ها باشیم.

این گزارش حاکی است، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی بعد از ظهر جمعه به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری و امیرحسین باقرنژاد با حضور در فرهنگسرای ولاء از نمایشگاه خدمت که در راستای سفرهای هیئت دولت به شهرستان ری برپا شده، بازدید کرد.

نمایشگاه خدمت از سوم تا هفتم خردادماه از ساعت 14 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول