اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور

فولاداکسین به مصاف ماشین‌سازان اراک می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم هندبال فولاداکسین خوزستان (بهبهان) در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور در اراک به مصاف تیم هپکوی این شهر می‌رود.

فولاداکسین به مصاف ماشین‌سازان اراک می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، تیم هندبال فولاداکسین خوزستان (بهبهان) در دو بازی گذشته خود، دو شکست را کسب کرده و روند رو به افولی داشته است.

باخت با یک امتیاز اختلاف در خانه از مس کرمان و شکست سنگین 29 بر 20 از تیم قدرتمند ذوب‌آهن در اصفهان، چهار امتیاز حساس از این تیم را گرفت و باعث شد مس کرمان با دو امتیاز اختلاف جایگاه چهارمی فولاداکسین را از آن خود کند و این تیم را به رده پنجم فرستاد.

عصر امروز نیز فولاداکسین در اراک به مصاف ماشین‌سازان اراکی، هپکو اراک رفته و برای پایان دادن به نوار شکست‌های خود کار سختی را پیش رو دارد.

بازگشت کمال مرامی، بازیکن مصدوم فولاداکسین که در بازی سخت این تیم مصدوم شده و تا هفته قبل قادر به انجام مسابقه نبود، کادر فنی و هواداران فولاد را شاد کرده و هر چند هنوز توانایی‌های خود را به طور کامل به دست نیاورده‌اند اما در بازی این تیم مؤثر خواهد بود.

هپکو اراک از 15 دیدار پیشین خود، چهار پیروزی، 10 شکست و یک تساوی کسب کرده و با 9 امتیاز و هم امتیاز با تیم‌های مردمی کازرون و شهرداری زرند کرمان، در جایگاه هشتم لیگ برتر هندبال کشور جای گرفته است.

فولاداکسین خوزستان (بهبهان) نیز از 15 بازی گذشته خود، هفت پیروزی، هفت شکست و یک تساوی به دست آورده و با 15 امتیازی که کسب کرده در میانه جدول و جایگاه پنجم آن قرار گرفته است.

این بازی از ساعت 16 امروز در اراک آغاز شده و باید دید که فولاداکسینی که به نظر می‌آید پس از مطمئن شدن از ماندن در لیگ با تمام توان بازی نکرده است و به رده‌های بالاتر نگاهی ندارد، باز هم تن به شکست دیگری می‌دهد یا این نوار را پاره کرده و بار دیگر هواداران خود را شاد می‌کند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول