اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زوایای پنهان قتل در جیرفت آشکار شد

سرقت جواهرات انگیزه قتل زن 40 ساله

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی شهرستان جیرفت گفت: بررسی‌های انجام شده، نشان داد که سرقت جواهرات انگیزه قتل زن 40 ساله در جیرفت بوده است.

سرقت جواهرات انگیزه قتل زن 40 ساله

حسین کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به حادثه قتل اتفاق افتاده طی هفته گذشته در این شهرستان اظهار داشت: با تماس همسایگان پس از این حادثه، مأموران کشف جرم وارد صحنه شده تا نسبت به شناسایی قاتل اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مقتول این حادثه زنی 40 ساله بود که در منزل خود به قتل رسیده، تصریح کرد: کمتر از 10 ساعت با بسیج تمام نیروها و همکاری بستگان متهم دستگیر شد.

کمالی با بیان اینکه در تحقیقات مقدماتی، این متهم منکر هرگونه بزه انتسابی شده است، ابراز داشت: با تلاش شبانه‌روزی و جمع‌آوری ادله، نهایتاً پس از 72 ساعت متهم زبان به اعتراف گشود.

وی عنوان کرد: متهم در اعترافات خود اذعان داشته که شخص ثالثی «با هویت محفوظ در پرونده» مرتکب قتل شده است.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان جیرفت گفت: پس از این اعتراف‌ها، این مرکز سریعاً با مجوز قضایی متهم دوم را نیز دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال داد.

کمالی افزود: متهم دوم نیز در انجام تحقیقات بیان داشت که از ماجرای قتل هیچ‌گونه آگاهی ندارد.

وی اذعان داشت: اما در ادامه پس از شش شبانه‌روز تلاش مأموران پلیس در راستای کشف حقیقت با جمع‌آوری ادله مستند، لب به سخن گشود.

کمالی خاطر نشان کرد: وی اعتراف کرد که این قتل را با زدن چند ضربه چاقو و کوبیدن شمعدان و جالباسی به ناحیه سر مقتول انجام داده و پس از سرقت طلاهای زن از محل جرم متواری شده است.

وی اظهار داشت: با حضور بازپرس دادسرا، این متهم با حفاظت مأموران پلیس آگاهی به محل وقوع جرم منتقل شد و با بازسازی کامل صحنه جرم انگیزه خود را از قتل سرقت جواهرات اعلام کرد.

کمالی تصریح کرد: البته این جواهرات پس از دستگیری متهم توسط مأموران کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول