اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز حرکت

کاروان پیاده مرقد امام (ره) گیلان به لوشان رسید

خبرگزاری فارس: کاروان 500 نفری پیاده زائران مرقد مطهر امام (ره) در سومین روز حرکت به لوشان رسید.

کاروان پیاده مرقد امام (ره) گیلان به لوشان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، مسئول کاروان پیاده زائران مرقد امام (ره) گیلان عصر امروز در حاشیه مسیر حرکت این کاروان به خبرنگار فارس اظهار کرد: بیستمین کاروان پیاده گیلان سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر از مصلای امام خمینی (ره) رشت آماده سفر شد.

محمود رمضانی‌پور هدف از حرکت کاروان زائران مرقد امام (ره) را تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 500 نفر از گیلان در کاروان مذکور حضور دارند، تصریح کرد: از تمام شهرهای گیلان در کاروان پیاده زائران مرقد امام (ره) حضور دارند.

رمضانی‌پور به برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول مسیر کاروان پیاده زائران مرقد امام (ره) اشاره کرد و افزود: هر کدام از کاروانیان نام یک شهید گیلان را با خود به همراه دارند.

مسئول کاروان پیاده زائران مرقد امام (ره) گیلان با تاکید براینکه تمام مسیر پیاده پیموده می‌شود، ابراز کرد: مردم در طول مسیر از زائران امام (ره) تبرک می‌جویند و التماس دارند.

وی مدت راهپیمایی کاروان زائران امام (ره) را 11 روز اعلام کرد و یادآور شد: مدت 20 سال است که کاروان پیاده زائران امام (ره) گیلان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری در 14 خرداد در مرقد امام راحل حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول