اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برپایی مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب

اصفهان بیشترین زائر به مرقد امام را دارد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز رحلت امام راحل(ره) حدود 60 هزار اصفهانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) سفر می‌‌کنند.

اصفهان بیشترین زائر به مرقد امام را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی‌فدا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این موضوع بیان داشت: بیش از یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس به این زایران سرویس‌دهی می‌کند.

وی هم‌چنین از تدارک امکانات پزشکی، خدمات بیمه‌ای، پارکینگ به زائران حرم امام خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم برای این کار حدود یک ماه قبل آغاز شده و اکنون استان آمادگی کامل برای این موضوع را دارد.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: استان اصفهان با این تعداد زائر رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز حدود 50 هزار نفر از زائران حرم امام از اصفهان به مرقد مطهر اعزام و بدون هیچ مشکلی بازگشتند که امیدواریم امسال نیز این سفر بدون هیچ مشکلی انجام پذیرد.

فدا در ادامه از پیاده‌روی حدود 900 نفر از دانشجویان مرکز آموزش عالی امیرالمومنین(ع) سپاه از اصفهان تا مرقد امام راحل خبر داد.

وی هم‌چنین ضمن اشاره به سالروز آزادی خرمشهر تاکید کرد: تجمع بزرگ رزمندگان حاضر در عملیات بیت‌المقدس، پیاده‌روی پاسداران لشگر امام حسین(ع) از پل وحید تا خیمه حسینی گلزار شهدا، برگزاری بزرگداشت شهید شهبازی از فرماندهان عملیات بیت‌المقدس نیز از برنامه‌های شاخص ایام آزادی خرمشهر در اصفهان است.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) از عبور یک کاروان از شهدای تفحص در شهر کاشان خبر داد و گفت: به دنبال رایزنی به منظور عبور یک کاروان دیگر از شهدا به شهرضا و اصفهان هستیم و امیدواریم این پی‌گیری‌ها نتیجه‌بخش باشد، چرا که تشییع شهدا در شهرها حال و هوا و معنویت خاصی به شهر و شهروندان می‌بخشد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول