اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کوهرنگ خبر داد

اعزام 600 زائر کوهرنگی به مرقد امام خمینی (ره)

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ از اعزام 600 زائر کوهرنگی به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.

اعزام 600 زائر کوهرنگی به مرقد امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله خالدی بعدازظهر امروز در نشست ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعزام زائران به مرقد امام خمینی (ره) یک وظیفه دینی و کاری محسوب می‌شود.

وی با بیان این که در سال جاری 600 زائر از شهرستان کوهرنگ به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند، افزود: هماهنگی‌های لازم برای اعزام این تعداد زائر از سوی فرمانداری این شهرستان انجام شده است.

خالدی گفت: در شهرستان کوهرنگ مسئول و جانشین مسئول کاروان‌های اعزامی به مرقد امام (ره) مشخص شده است.

فرماندار کوهرنگ ادامه داد: معاون فرمانداری این شهرستان به عنوان مسئول کاروان‌های اعزامی انتخاب شده‌اند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه در سال جاری 600 زائر از این شهرستان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند بیان داشت: از این تعداد 400 نفر آن از بخش مرکزی، 120 نفر آن‌ها از بخش بازفت و 80 نفر دیگر زائران نیز از بخش دوآب‌صمصامی هستند.

خالدی افزود: در شهرستان کوهرنگ ثبت‌نام زائران از طریق سپاه قمربنی‌هاشم و پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستاها به عمل می‌آید.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان این که سهمیه این شهرستان برای اعزام زائران به مرقد امام (ره) 600 نفر است، گفت: از این تعداد 40 نفر آن سهمیه آموزش و پرورش این شهرستان، 40 نفر سهمیه کمیته امداد این شهرستان و 40 نفر این تعداد زائر را تبلیغات اسلامی این شهرستان عهده‌دار هستند.

خالدی بیان داشت: از هر نفر زائر داوطلب برای اعزام به مرقد امام خمینی (ره) مبلغ دو هزار تومان برای بیمه و کمک هزینه تغذیه دریافت می‌شود.

وی افزود: در این شهرستان همراه کاروان‌های اعزامی به مرقد امام خمینی (ره) آمبولانس، اکیپ پزشکی و دو دستگاه خودرو تعمیرات اعزام می‌شود.

خالدی ادامه داد: اداره ارشاد اسلامی این شهرستان نیز بسته‌های فرهنگی را تهیه کرده تا در مسیر در اختیار زائران قرار دهد.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در شهرستان کوهرنگ همزمان با 13 خرداد برنامه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان این که در سال گذشته تعدادی از زائران این شهرستان با مینی‌بوس به مرقد امام (ره) اعزام شدند بیان داشت: در سال گذشته زائران از شرایط اعزام ناراضی بودند که در سال جاری باید تمامی زائران شهرستان کوهرنگ به اتوبوس اعزام شوند.

انتهای پیام‌/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول