اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور گیلان خبر داد

راه‌اندازی 2 واحد بین‌المللی دانشگاه پیام‌نور در انزلی و آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور گیلان از راه‌اندازی دو واحد بین‌المللی پیام نور در آستارا و انزلی خبر داد.

راه‌اندازی 2 واحد بین‌المللی دانشگاه پیام‌نور در انزلی و آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی رضایی صوفی عصر امروز در جلسه دانشگاه پیام نور استان توسعه دانشگاه پیام نور را از برنامه‌های مهم دانست و اظهار کرد: در برنامه توسعه دانشگاه دو واحد بین‌المللی در آستارا و انزلی پیش‌بینی شده که در حال پیگیری برای راه‌اندازی آن هستیم.

وی، راه‌اندازی دو واحد مذکور را موجب بالندگی نظام آموزشی در آستارا و انزلی عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح کیفی آموزشی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی و رفاهی و ارتقای مقاطع تحصیلات تکمیلی از جمله برنامه دیگر دانشگاه پیام نور گیلان است.

این مسئول، ارتقای بصیرت دانشگاهیان را در اولویت برنامه‌های دانشگاه پیام نور ذکر کرد و یادآور شد: با تاسیس دانشگاه پیام نور در بیشتر نقاط گیلان جوانان تمام شهرهای استان امکان تحصیل در عرصه آموزش عالی را کسب کرده‌اند.

به گفته وی، هم‌اکنون 35 هزار دانشجو در سطح استان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور گیلان مشغول به تحصیل هستند.

رضایی‌صوفی، آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز رشت را از سال1367 در رشته‌های ریاضی، علوم تربیتی و ادبیات فارسی با پذیرش 249 دانشجو ذکر کرد و افزود: دانشگاه پیام نور استان با فعالیت مستمر توانست در دو دهه اخیر با افزایش پرسنل و اساتید دانشگاه تعداد پذیرش دانشجو در استان را به 35 هزار نفر برساند.

وی، یکی از فعال‌‌ترین بخش دانشگاه پیام نور استان را در حوزه ورزش دانست و یادآور شد: ورزش از جمله فعالیت‌های موثر در ایجاد شادابی، تحرک و نشاط  دانشجویی است که در تربیت بدنی دانشگاه پیگیری می‌شود و ورزشکاران دانشگاه پیام نور گیلان در مسابقات آسیایی و جهانی نیز موفق به کسب مدال شدند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول