اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا

بیش از 3500 دانشجو در پیام نور بویین‌زهرا تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا گفت: در حال حاضر سه هزار و 615 دانشجو به صورت فراگیر و سراسری در دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا مشغول به تحصیل هستند.

بیش از 3500 دانشجو در پیام نور بویین‌زهرا تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا عبدالله گنجی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کمیسیون ویژه دانشجویی بویین‌زهرا در سال 91 با بیان اینکه در حال حاضر سه هزار و 615 دانشجو به صورت فراگیر و سراسری در دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: تاکنون با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های انجام پذیرفته از سوی مسئولان حوزه دانشجویی استان قزوین 45 رشته در مقطع کارشناسی برای نام‌نویسی و حضور دانشجویان در آنها راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در ترم جاری نخستین مقطع دانشگاهی کارشناسی ارشد در این دانشگاه راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: در حاضر 45 نفر برای پذیرش در رشته کارشناسی ارشد مدیریت شهری از کل کشور سهمیه دریافت شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌زهرا تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه را اولویت و وظیفه اصلی دانشجویان و اساتید عنوان و تصریح کرد: امروز دانشگاه‌ها به عنوان قطب علم و توسعه در کشور در خط مقدم مبارزه با تحریم‌ها و فشارهای استکبار قرار دارند که با تلاش و همت خود می‌توانند کشور را به اوج قله‌های اقتدار و عزت علمی برسانند.

وی افزود: همه باید ضمن توجه بیشتر و مضاعف‌تر به مسئله آموزش در کشور نسبت به زنده و پویا نگه داشتن مسیر گسترده و عمیق علمی در کشور همت بورزند.

رئیس دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا با اشاره به لزوم برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها برای تحقق هرچه بیشتر شعارهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید محیطی فراهم شود تا دانشجویان به راحتی بتوانند نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه و مواضع خود را تبیین کنند.

گنجی با اشاره به اینکه راه‌اندازی انجمن‌های متعدد و کارآمد علمی و نخبه‌پروری از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در این دانشگاه است، تصریح کرد: در سال جاری از همه نیروها و توانمندی‌ها در راستای جذب هرچه بیشتر دانشجویان به امر برنامه‌های علمی بهره‌گیری می‌کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سایت سلامت در این واحد دانشگاهی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا در گروه 14 شهرستانی قرار دارد که مجوز تأسیس و راه‌اندازی سایت جامع سلامت و بهره‌‌برداری از آن تحقق یافته است.

رئیس دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا با اشاره به طرح‌های عمرانی در حال تکمیل در این دانشگاه عنوان کرد: سالن سرپوشیده ورزشی این دانشگاه که با اعتبارات بسیار زیادی ساخته شده، هم‌اکنون در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.

گنجی با بیان اینکه بیش از 70 درصد دانشجویان محصل در این دانشگاه غیر بومی بوده و از شهرستان‌های هم‌جوار بویین‌زهرا به این دانشگاه می‌آیند، در این کمیسیون درخواست کرد تا مسئولان عمرانی بویین‌زهرا با تلاش و برنامه‌ریزی نسبت به گسترش وسائل نقلیه عمومی برای دانشجویان اقدام کنند.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول