اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گنبدکاووس خبر داد

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در امامزاده یحیی‎بن‎زید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس گفت: مراسم متمرکز سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در امامزاده یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در امامزاده یحیی‎بن‎زید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی در جلسه ستاد ارتحال امام که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: اعزام کاروان زائران مرقد امام راحل برای شرکت در سالگرد ارتحال ایشان مهمترین وظیفه فرهنگی دستگاه‎های اجرایی است تا بار دیگر با امام (ره) و آرمان‎های والای انقلاب تجدید میثاق شود.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه‎های اجرایی و دانشگاه‎ها در اعزام کاروان عزاداران سالگرد ارتحال امام(ره) اذعان داشت: جلسات متعدد کمیته‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام در شهرستان برگزار شد که بیشترین جلسات در حوزه کمیته پشتیبانی کاروان اعزام زائران بوده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس کمک به اعزام زائران مرقد امام راحل را کمترین وظیفه دستگاه‎های اجرایی در قبال امام راحل عنوان کرد و افزود: مراسمات متعددی در سطح شهرستان برای بزرگداشت ایام 14 و 15 خرداد در نظر گرفته شده است.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس نیز با اشاره به تشکیل ستاد ارتحال امام راحل در بخش مرکزی از برگزاری آیین‎های سالگرد ارتحال امام (ره) در سطح روستاهای این بخش خبر داد.

حسین رضایی گفت: بخشداری مرکزی هم تعدادی از روستاییان ولایت‌مدار این شهرستان را در قالب کاروان زائران برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می‌کند.

رمضانعلی بادلی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان گنبدکاووس نیز وظیفه دانشگاه‎ها را در اعزام کاروان زائران مرقد امام راحل بسیار مهم برشمرد و خواستار اهتمام دستگاه‎های اجرایی در اعزام کاروان زائران شد.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان گنبدکاووس و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد ارتحال امام (ره) در این شهرستان نیز در ادامه گزارشی از کمک‎های جمع‌آوری شده از ادارات برای اعزام کاروان زائران مرقد امام راحل بیان کرد.

سعید میرزایی گفت: اعزام کاروان با هماهنگی هر چه بیشتر ادارات میسر است و در زمینه اعزام تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس از برگزاری سالگرد امام (ره) در سطح مساجد شهرستان خبر داد و گفت: این آیین‎ها با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول