اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم خبر داد

حضور 20 هزار نفر از مردم قم در مراسم سالگرد ارتحال امام

خبرگزاری فارس: فرماندار قم از اعزام 20 هزار نفر از مردم قم به حرم مطهر امام راحل در روز 14 خرداد ماه خبر داد.

حضور 20 هزار نفر از مردم قم در مراسم سالگرد ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالسعید حقیقی‌مقدم پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران و مسئولان استان قم با آیت‌الله سبحانی از توجه ویژه به مناطق محروم و روستاها خبر داد و گفت: همگام با توجه به شهر مقدس قم رسیدگی به امور استان و مردم روستاها و بخش‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به انجام دو دور سفر شورای برنامه ریزی استان قم با ریاست استاندار به بخش‌های استان تاکید کرد: در قالب مصوبات تصویب شده در این سفرها 50 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های عمرانی در روستاها اختصاص داده شده است.

فرماندار قم با اشاره به بازدید خود از تمام روستاهای استان تاکید کرد: در این بازدیدها که به دستور استاندار قم انجام شده از نزدیک مشکلات شناسایی و دسته بندی شده است.

وی از همکاری مناسب شوراهای روستایی و دهیاری‌ها با فرمانداری خبر داد و گفت: در زمینه حل مشکلات روستاها و رسیدگی به مناطق محروم در دو سال اخیر گام‌های بلندی برداشته شده است.

حقیقی مقدم با اشاره به اهمیت فراهم کردن تسهیلات و امکانات مورد نیاز زائران افزود: استان قم در نوروز امسال بیشترین رکورد را در زمینه حضور زائران ثبت کرده و در ایام نوروز امسال برای خدمت رسانی به زائران و مسافران همه مدیران استان و کارمندان دستگاه‌ها به صورت دائم فعال بودند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ع) اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده با دیگر دستگاه‌ها در ایام سالگرد ارتحال امام 20 هزار نفر از مردم قم به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

فرماندار قم با اشاره به حضور خیل عظیم زائران در این ایام در استان قم بیان داشت: در نیمه خرداد ماه استان قم برای پذیرایی از زائرانی که برای زیارت مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) در قم حضور می‌یابند آماده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با ریاست مدیران استان در دستگاه‌ها خبر داد و افزود: بازخوردهای اقدامات دسته بندی شده و به صورت دوره‌ای مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

حقیقی‌مقدم همچنین به مناسب سازی محیط انتظار مردم در ادارات اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی انجام شده است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول