اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان خبر داد

اعزام 4 هزار زائر کاشانی به مرقد امام

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان گفت: همزمان با بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی 4 هزار زائر از کاشان به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

اعزام 4 هزار زائر کاشانی به مرقد امام

جواد نائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این زائران با 120 دستگاه اتوبوس 14 خردادماه از این شهرستان به حرم مطهر امام‌خمینی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام زائران کاشانی به مرقد مطهر امام‌خمینی (ره) برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی از محل ناحیه مقاومت سپاه کاشان و با انجام قربانی گوسفند انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کاشان هدف از اعزام زائران کاشانی را بیعت دوباره با آرمان‌های امام و نظام انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه زمان ذکر و خاطرنشان کرد: استقبال و اشتیاق جوانان شهرستان برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد معمار بزرگ انقلاب اسلامی چشمگیر است.

نائینی همچنین حفظ و استمرار یاد و راه امام و آشنایی نسل جوان با سیره عملی رهبر فقید انقلاب را از دیگر اهداف اعزام این گروه در مراسم سالگرد عنوان کرد.

وی یادآور شد: اعزام این تعداد زائر از کاشان به مرقد امام‌خمینی (ره) با پشتیبانی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان و مسئولان این شهرستان انجام می‌شود.

کاروان‌های عزا همه ساله از شهرستان کاشان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) با هماهنگی سپاه کاشان راهی مرقد مطهر امام می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول