اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیر خلاص مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان بر شایعات اخیر

خدابخش: بحثی برای تغییرم وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توافق استاندار اصفهان و رئیس سازمان تربیت‌بدنی به اصفهان آمدم و رفتن من نیز از این استان با توافق استاندار و وزیر ورزش است، اما در حال حاضر بحثی برای تغییر وجود ندارد.

خدابخش: بحثی برای تغییرم وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش امروز در نشستی خبری که در تالار افتخارات اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، در مورد شایعات اخیر در مورد برکناری از سمت مدیرکلی ورزش اصفهان اظهار داشت: زمانی که مدیرکل تربیت‌بدنی استان فارس بودم، تماس‌های زیادی برای مدیر کلی اصفهان انجام شد که همه را منوط به توافق استاندار اصفهان و رئیس سابق سازمان تربیت‌بدنی کردم و پس از توافق دوجانبه به اصفهان آمدم.

وی ادامه داد: کنار رفتن من از سمت مدیرکلی نیز در گرو توافق استاندار اصفهان با وزیر ورزش است و زمان رفتن یا ادامه فعالیت من را این دو مشخص می‌کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در پنج استان سابقه مدیرکلی دارد، تصریح کرد: از 22 سال خدمتم در سازمان ورزش، 20 سال در استان‌ها سپری شده و پس از دو سال فعالیت ستادی به این نتیجه رسیدم که برای فعالیت در استان‌ها متخصص هستم زیرا اعتقاد دارم شکل فعالیت در استان‌هایی که بوده‌ام، تغییر می‌کند.

وی با اشاره به گفت‌وگویی که با معاون وزارت ورزش داشته است، تاکید کرد: پس از صحبتی که با رسولی‌نژاد داشتم، وی اعلام کرد که وزارت ورزش قرار است مدیرکل 11 استان را تغییر بدهد، اما تصمیمی برای تغییر در استان اصفهان ندارد.

خدابخش خطاب به خبرنگار فارس که گفته بود شایعه برکناری، تمرکز کاری تیم مدیریتی خدابخش و زیرمجموعه وی را برهم زده است، افزود: به دلیل اینکه تیم ما تفکر برنامه‌ای دارد، شرایط ملتهب تأثیری در کار آنها نمی‌گذارد و هوشیار و متمرکز وظایف خود را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به دیدارهایی که با استاندار اصفهان داشته است، اظهار داشت: در این دیدارها، استاندار اصفهان همانند روز نخست حمایت خود را اعلام کرده و با اظهار رضایت از عملکرد این اداره خواستار فعالیت بدون حاشیه شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول