اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز سفر به خراسان‌شمالی صورت گرفت

بازدید هیئت تجاری تاجیک از شهرک صنعتی بجنورد

خبرگزاری فارس: هیئت تجاری تاجیکستان در سومین روز از سفر خود به استان خراسان‌شمالی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک و دو بجنورد بازدید کردند.

بازدید هیئت تجاری تاجیک از شهرک صنعتی بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی، هیئت تجاری 12 نفره تاجیکستان که شامل؛ نایب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این کشور و 11 نفر از اعضاء اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تاجیکستان هستند از 12 واحد فعال در شهرک صنعتی شماره یک و دو بجنورد در دو نوبت بازدید کردند.

هیئت تجاری تاجیکستان از واحدهای صنعتی؛ بجنورد پلاستیک، آرد سفید ارمغان، امید پادریک شرق تولیدکننده آبنبات، خوشه زرین و آلما چوب در شهرک صنعتی شماره یک بجنورد بازدید کردند.

همچنین این هیئت از واحد تولیدی؛ سبک‌سازان، کیا الکترود شرق، امین آوا پلاستیک، برودت صنعت خاوران، بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های تولیدی این واحدها قرار گرفتند.

هیئت تاجیکستانی در این بازدید تفاهم‌نامه‌ای با چند واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بجنورد از جمله کارخانه آرد سفید منعقد کردند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول