اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل:

99.5 درصد روستاهای اردبیل از برق برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل گفت: در حال حاضر 99.5 درصد از روستاهای بالای 10 خانوار استان اردبیل از نعمت برق برخوردار هستند.

99.5 درصد روستاهای اردبیل از برق برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات برق‌رسانی به روستاهای شهرستان خلخال اظهار داشت: 100 درصد شهرهای استان اردبیل از نعمت برق بهره‌مند هستند و ما جشن برخورداری روستاها و شهرهای استان را به صورت کامل از نعمت برق در یک مناسب خاص برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مانور پدافند غیر‌عامل برق در خلخال با به کارگیری تمام نیروهای شرکت برق خاطرنشان کرد: ما با برگزاری این برنامه در حقیقت توان نیروهای شرکت برق را مورد ارزیابی و سنجش قرار دادیم تا برای حضور در مواقع اضطراری و بحرانی آمادگی و توان لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل از به کارگیری 24 گروه به استعداد 200 نفر از نیروهای شرکت برق در این مانور سنجش آمادگی خبر داد و گفت: هدف ما از اجرای آن در کنار سنجش توان نیروها یک خود‌ارزیابی از توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی است که به جد انجام می‌دهیم.

علیزاده یادآور شد: با توجه به پراکندگی شبکه برق در نقاط مختلف استان ما در طول سال با برگزاری چندین مانور سعی می‌کنیم توان نیروهای خود را سنجش کنیم تا این نیروها برای اصلاح خرابی‌های ناشی از حوادث در مواقع بحرانی آماده بوده و به سرعت وارد عمل شوند.

این مسئول نیروهای شرکت برق را از نیروهای زبده و با تقویت حس احساس مسئولیت بیشتر توصیف کرد و افزود: نیروهای شرکت برق تنها با هدف قرار دادن اصل خدمتگزاری صادقانه، رفع مشکلات و کسب رضایت الهی و مردم در سنگر کار و تلاش آماده هستند و به یقین در پیگیری اهداف خود نیز موفق عمل می‌کنند.

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل با یادآوری اینکه تابستان امسال مشکلی از لحاظ قطعی برق در استان شاهد نخواهیم بود، بیان داشت: با وارد کردن نیروی برق تولید شده در نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل به مدار مصرف این استان توان صادرات برق به کشورهای همسایه را نیز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار خلخال نیز به فعالیت مناسب اداره برق خلخال در کاهش خاموشی‌های ناشی از خرابی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مانور پدافند غیر‌عامل در این شهرستان گامی مثبت بوده تا مشکلات قطعی برق به حداقل رسیده و معایب احتمالی نیز برطرف شود.

ذبیح‌الله عبداللهی تصریح کرد: ما در حوزه برق‌رسانی یکی از شهرستان‌های موفق هستیم به طوری که اکثریت مناطق شهری و روستایی این شهرستان از این نعمت الهی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول