اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش گتوند:

رتبه آموزش و پرورش گتوند 15 رتبه ارتقا یافت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش گتوند از ارتقای 15 رتبه‌ای آموزش و پرورش این شهرستان در سطح استان خوزستان خبر داد.

رتبه آموزش و پرورش گتوند 15 رتبه ارتقا یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، جلال کرمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پشتیبانی آموزش و پرورش اظهار کرد: در یک سال گذشته آموزش و پرورش گتوند از جایگاه 29 در خوزستان به رتبه 14 صعود کرده که این صعود 15 رتبه‌ای نشان از تلاش مسئولان و توجه به این نهاد تأثیرگذار در جامعه دارد.

وی افزود: رشد آموزش و پرورش شهرستان گتوند باعث می‌شود تا آموزش‌های ارائه شده در مدارس به صورت چشمگیری از نظر کیفی ارتقا یابد و از زحمات اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان تجلیل ‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش گتوند ضمن قدردانی از همه کسانی که در برنامه‌های مربوط به هفته معلم همکاری داشتند، گفت: برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول ایام تابستان برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام شده است و نیازمند کمک سایر ادارات و نهادهای مرتبط هستیم.

وی در خصوص فعالیت‌های این اداره در سال تحصیلی گذشته اظهار کرد: 2 هزار و 500 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از شهرستان گتوند در طرح نهضت ملی حفظ قرآن شرکت کردند.

کرمی ارزشیابی‌های انجام شده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در ارزشیابی‌های صورت گرفته 400 نفر از آنان طبق آزمون انجام شده به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون در حال برگزاری امتحانات پایان سال هستیم و امیدواریم برای آغاز سال تحصیلی آینده مشکلات موجود در مدارس شهرستان برطرف شود.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول