اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌اکبریان ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

"انشقاق" و "دو‌دستگی" بین اصولگرایان ‌بهترین هدیه‌‌ به دشمنان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌انشقاق و دو‌دستگی بین اصولگرایان‌ بهترین هدیه‌‌ به دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

"انشقاق" و "دو‌دستگی" بین اصولگرایان ‌بهترین هدیه‌‌ به دشمنان است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مواردی که همواره از سوی بزرگان انقلاب به ویژه امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته، حفظ وحدت جامعه است.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) بارها تاکید فرمودند که موفقیت‌های حاصله در دوران انقلاب و سپس جنگ تحمیلی مرهون وحدتی است که مردم دارند و رهبری معظم انقلاب نیز موفقیت ملت ایران در برابر توطئه دشمنان خارجی را ناشی از همین اتحاد و همدلی می‌دانند.

نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره انتخاب ریاست مجلس در دوره نهم گفت: طی هشت دوره گذشته مجلس همواره اعضای هیئت رئیسه و ریاست مجلس در فضای آرام و خارج از رقابت‌های سیاسی انتخاب شده‌اند.

اکبریان تاکید کرد: این در حالی است که رسانه‌های غربی تلاش بسیاری برای ایجاد کدورت و چند دستگی میان نمایندگان مردم در مجلس داشته و این دوره نیز از چند ماه قبل بر طبل اختلافات کوبیده‌اند.

وی افزود: مردم در انتخابات مجلس نهم به صورت یکپارچه و با حضوری حماسی شرکت و به اصولگرایان برای سومین دوره پیاپی اعتماد کردند و پاسخ به این وظیفه شناسی ملت تنها حفظ وحدت و تلاش برای رفع مشکلات کشور است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چنین شرایطی اگر به خاطر مسائلی چون انتخاب ریاست مجلس میان اصولگرایان اختلاف افتاده و این اختلاف موجب انشقاق و دو دستگی اصولگرایان شود، به طور قطع بهترین هدیه‌ای خواهد بود که به دشمنان اسلام و انقلاب داده‌ایم.

اکبریان تاکید کرد: فضای مجلس بر خلاف آنچه رسانه‌ها این روزها ترسیم می‌کنند، آرام و بی‌تنش است و به فضل الهی انتخابات هیئت رئیسه نیز در همین فضا برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: اصولگرایان در اصول و آرمان‌های اصلی اسلام و انقلاب اختلافی نداشته و وجود اختلاف نظر در موارد جزیی نیز طبیعی است.

انتهای پیام/‌ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول