اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دیلم:

درمانگاه تخصصی در دیلم احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: با تلاش‎های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان، درمانگاه تخصصی دیلم با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال احداث می‌شود.

درمانگاه تخصصی در دیلم احداث می‌شود

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیلم اظهار داشت: درمانگاه تخصصی با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در زمینی به مساحت 200 مترمربع احداث می‎شود.

وی با اشاره به توسعه فضای فیزیکی درمانگاه یادآور شد: این درمانگاه شامل بخش‎های بستری زنان و زایمان، داخلی، سی‌سی یو، اطفال و نوزادان و بستری مردان و زنان است.

ناصری اضافه کرد: این درمانگاه تخصصی در فضایی جدید به مساحت 2 هزار مترمربع با کمک خیر نیکوکار دیلمی احداث می‎شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم بیان کرد: با احداث بخش‎های بستری و توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان، بخش‎های اداری بیمارستان به بخش بستری فعلی انتقال خواهد یافت.

ناصری ادامه داد: آینده‎ای روشن برای حوزه درمان شهرستان دیلم پیش‌بینی می‎کنیم و سال جدید را نویدبخش افتتاح طرح‎های بهداشتی و درمانی در این شهرستان می‎دانیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم با توسعه فضاهای فیزیکی مورد نیاز در بیمارستان شاهد حضور پزشکان متخصص به صورت مقیم در دیلم باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم، احداث نمازخانه و استراحتگاه همراهان بیمار و پروژه منازل سازمانی پزشکان را از جمله طرح‎های در دست اجرا در بیمارستان بقیةالله دیلم عنوان کرد.

ناصری اظهار داشت: احداث اتاقک زباله‎سوز و بهره‎برداری از دستگاه امحاء زباله بیمارستان، اجرای شبکه فاضلاب بیمارستان، احداث بخش تالاسمی از دیگر طرح‎های در دست اجرا در بیمارستان بقیةالله دیلم به شمار می‎رود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول