اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

برگزاری نمایشگاه بدون مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت ممنوع است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برگزاری هرگونه نمایشگاه بدون مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ممنوع است.

برگزاری نمایشگاه بدون مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدرضا صادقی ظهر امروز در نخستین نشست کمیته نمایشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: صنعت نمایشگاهی محل عرضه علم، دانش و فناوری و ارائه محصولات متناسب با نیاز روز بازار و ذوق و سلیقه مشتریان است و استانداردهای خاص خود را می‌طلبد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل نمایشگاه‌های تخصصی مصوب کارگروه تخصصی امور اقتصادی استانداری، برگزاری هرگونه نمایشگاه نیازمند مـجــوز از ســازمــان صنعت، معدن و تـجــارت است و برپایی نمایشگاه‌ها بدون مجوز ممنوع و با برگزارکنندگان برخورد قانونی می‌شود.

صادقی گفت: با توجه به پیشنهادات شهرستان‌ها و شرکت نمایشگاهی، این کمیته پس از امکان‌سنجی نظرات ارائه شده و بررسی لازم و همچنین شناسایی مزیت‌ها و قابلیت‌های نمایشگاه‌های درخواستی در ارتباط با تقویم نمایشگاه تخصصی سال ‌جاری تصمیم‌گیری کرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف کمیته نمایشگاهی بررسی مسائل و مشکلات و اتخاذ راهکارهایی است که به نوعی به توسعه صنعت نمایشگاهی و برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه‌های دارای مزیت و استاندارد لازم متناسب با ذوق و سلیقه مشتریان کمک کند.

صادقی ادامه داد: در استان چندین سال است که برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا و خدمات به بخش خصوصی واگذار شده است و تجربیات نشان داده که تاکنون به خوبی توانسته است از عهده این مهم برآید.

وی گفت: با این حال شاهد پاره‌ای مشکلات در برگزاری نمایشگاه‌ها هستیم که عمدتاً ناشی از متناسب نبودن با شرایط روز، عدم پاسخگویی به نیاز مشتریان و محدودیت‌های موجود در استان است که با تشکیل کمیته نمایشگاهی در صدد رفع این مسائل هستیم.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پایان تصریح کرد: وظیفه کمیته نمایشگاهی سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و کنترل کیفیت نمایشگاه‌ها و نظارت بر فعالیت و عملکرد مجریان نمایشگاه‌ها است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول