اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خبر داد

اعزام 800 زائر خرمشهری به مرقد امام

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: زائران خرمشهری برای حضور در مراسم ملکوتی رحلت امام خمینی(ره) در قالب کاروان 800 نفری عازم مرقد مطهر امام راحل می‌شوند.

اعزام 800 زائر خرمشهری به مرقد امام

عبدالله حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: عاشقان ولایت و مشتاقان امام خمینی(ره) با دلی سوخته و قلبی مالامال از غم و اندوه برای تجدید بیعت با رهبری که یادش در دل‌های مردم ایران جاویدان است 12 و 13 خردادماه سال جاری عازم تهران می‌شوند.

وی افزود: زائران زن و مرد خرمشهری با 20 دستگاه اتوبوس و به مدت چهار روز در مراسم بزرگداشت رحلت رهبر کبیر انقلاب حاضر می شوند.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: تعدادی از روحانیون فرزانه نیز به‌عنوان مبلغ در این کاروان حضور دارند  تا در طول مسیر به پرسش‌های زائران پاسخ داده و آنان را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به مهلت ثبت‌نام در این کاروان گفت: زائران تا پایان وقت اداری فردا هشتم خردادماه سال جاری با حضور در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان می‌توانند به‌منظور نام‌نویسی و اعزام به تهران مراجعه کنند.

حسینی خاطر نشان کرد: همه تمهیدات لازم در خصوص اعزام کاروان‌ها اندیشیده شده و تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضروری است.

وی در پایان با اشاره به گوشه‌ای از شخصیت آن بزرگوار گفت: امام خمینی اسطوره‌ای در تاریخ جهان است که مشتاقانش از سرتاسر دنیا در این مراسم حاضر شده و نشان می‌دهند آرمان‌های انقلابی وی فناپذیر نیست و هر ساله پررنگ‌تر از سال پیش گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول