اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد

اجرای 50 برنامه سالگرد رحلت امام در گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای بالغ بر 50 برنامه فرهنگی دستگاه‌های متعدد استان در سالگرد ارتحال امام خمینی خبر داد.

اجرای 50 برنامه سالگرد رحلت امام در گیلان

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ویژه‌برنامه‌های بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در استان اظهار کرد: ستاد ارتحال امام (ره) از دو ماه قبل در استان شکل گرفت و کارها تقسیم شد که مسئولیت کمیته فرهنگی، هنری، تبلیغات و مراسم بر عهده شورای هماهنگی استان است و در نخستین جلسه شورا بیش از 50 برنامه فرهنگی برای دستگاه‌های متعدد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فعال شدن بقاع متبرکه با توجه به حضور مسافران در اماکن زیارتی و تعطیلات، اجرای ویژه برنامه در 23 بقعه شاخص استان با دعوت از سخنوران و ذاکران، فعال کردن تشکل‌های دانشجویی برای برگزاری ویژه برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه‌هاست.

این مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار امام در استان، فعال کردن هیئت‌های مذهبی برای برگزاری مراسم در مساجد، فعال کردن بازار با تبلیغات محیطی، تهیه و توزیع غذای صلواتی در مناطق محروم، برگزاری مسابقه قصه‌نویسی پیرامون شخصیت امام (ره) با نام یار سفر کرده و... را از دیگر ویژه برنامه‌های اجرایی سالگرد ارتحال امام (ره) عنوان کرد.

وی فعال کردن پایگاه‌های مقاومت برای برگزاری ویژه برنامه‌های جذاب، تبلیغات محیطی، مسابقات فرهنگی، ویژه برنامه ختم قرآن مجید و اهدای ثواب آن به روح امام (ره)، تهیه و توزیع بروشورهایی از سیره عملی حضرت امام (ره)، فعال کردن فضای مجازی، مطبوعات استانی با درج مقالات و... را از دیگر برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) عنوان کرد.

اشجری تصریح کرد: توزیع نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای متعدد نظیر ستاره آفاق، مستند امام روح‌الله و شاخص، تهیه و توزیع کتاب‌هایی درباره حضرت امام (ره) در این ایام صورت می‌گیرد.

وی اذعان کرد: با توجه به تقارن سالگرد مرحوم آیت‌الله احسان‌بخش با مراسم ارتحال امام (ره)، مراسم ویژه استانی سالگرد ایشان صبح روز 13 خرداد در مصلی امام خمینی (ره) رشت با سخنرانی آیت‌الله مقتدایی رئیس مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و نیز مراسم استانی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در 14 خرداد در مصلی  این شهر برگزار می‌شود.

به گفته مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با توجه به اینکه سید یونس رودباری نخستین شهید انقلاب اهل رودبار و گیلان است در 15 خرداد به یاد این شهید نیز مراسمی در رودبار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول