اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران در کاشان:

کاشانی‌ها با 96 اثر در جشنواره دنا شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان از حضور این انجمن در چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان موسوم به «دنا» خبر داد.

کاشانی‌ها با 96 اثر در جشنواره دنا شرکت می‌کنند

رضا بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان با ارسال 96 اثر در قالب فیلم، فیلمنامه و عکس در جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان''دنا''شرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در بخش فیلم تعداد 19 اثر از 11 کارگردان به این جشنواره ارسال شده عنوان کرد: فیلم‌های «در تاریکی» به کارگردانی حامد پاسبان‌پور و مهران خالقی، «روشن‌دلان» به کارگردانی سید علی‌اصغر امیری‌نسب، «پاک‌شوی» به کارگردانی الهه اربابی، «شیخ علی» به کارگردانی سید مهدی موسوی، «اگر این خاک زبان داشت» به کارگردانی مصطفی بهمنی، «دست‌های قالی» به کارگردانی محمدرضا احمدی طاهری، «حس یک لحظه» به کارگردانی حامد پاسبان‌پور و شیما مستخدمی، «آرزوهایت را با چشمان بسته ببین» به کارگردانی بهنام اعتمادی، «آرزوی نزدیک» به کارگردانی روح‌الله اسلامی‌نژاد و «کسوف‌» به کارگردانی مژگان وثوقی به این جشنواره ارسال شده است.

به گفته وی در بخش عکس نیز 68 قطعه عکس از 9 عکاس هنرمند کاشانی با نام‌های مهران خالقی، حامد پاسبان‌پور، شیما مستخدمی، مرجان افشین، بهنام اعتمادی، سعید استادیان، علی خوشدلی، رضا قاسمی، مصطفی بهمنی و مهلا ماشاالله‌زاده به چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ''دنا'' ارسال شده است.

بهمنی همچنین با اشاره به ارسال چهار فیلمنامه از دو فیلمنامه‌نویس کاشانی به نام‌های مهران خالقی و بهنام اعتمادی در این جشنواره گفت: فیلمنامه‌های عفو، سپرده به زمین، در آئینه خیال و تنها شاید از این دو فیلمنامه‌نویس کاشانی در این جشنواره شرکت دارند.                   

چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا با حضور 11 استان کشور از 19 تا 22 خردادماه سال‌جاری به مدت چهار روز در شهرستان یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول