اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع)

سومین جشنواره جوان برتر آملی تیر ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: سومین جشنواره جوان برتر آملی همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در 11 تیر امسال برگزار می‌شود.

سومین جشنواره جوان برتر آملی تیر ماه برگزار می‌شود

یدالله اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: این شهرستان از دیرباز مهد پرورش استعدادهای بزرگ و شگرف بوده که وجود دو عالم و فیلسوف برتر جهان اسلام علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده آملی و آیت‌الله جوادی آملی به همراه برادران لاریجانی در راس قوای مقننه و قضاییه نشان از این امر دارد.

وی افزود: جوانان آملی در عرصه‌های علمی و اختراعات، فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاسی در بین دیگر شهرهای کشور سرآمد هستند و وظیفه ما مسئولان است که به این افکار و اندیشه‌های ناب و انقلابی ارزش و بهای زیادی بدهیم.

فرماندار آمل با اعلام اینکه امسال نیز سومین همایش جوان برتر آملی همانند سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: در فراخوانی از نخبگان جوان این شهرستان دعوت شده تا مدارک و افتخارات خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اکبرزاده با اعلام اهداف گسترده این حرکت یادآور شد: شورای جوان فرمانداری این شهرستان همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با هدف شناسایی و تجلیل از جوانان متعهد و آینده‌ساز میهن اسلامی و معرفی آنها برای الگو گرفتن دیگر جوانان دست به برگزاری این جشنواره زده است.

رئیس شورای جوان آمل با بیان بخش‌های مختلف این جشنواره تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در بخش‌های مختلف فرهنگی و قرآنی، علمی و اختراعات، ورزشی، فعالیت‌های اجتماعی و کارآفرینی مدارک لازم را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اکبرزاده با بیان اینکه سن شرکت‌کنندگان باید در این جشنواره از 18 تا 30 سال باشد، ابراز داشت: آخرین مهلت ارسال مدارک 15 خرداد ماه سال جاری بوده و دبیرخانه جشنواره در رد یا قبول آثار آزاد است.

وی اعلام کرد: سومین جشنواره جوان برتر آملی همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در 11 تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول