اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال ‌احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

اضافه شدن 775 امدادگر به جمعیت هلال ‌احمر خراسان ‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی از اضافه شدن 775 امدادگر به امدادگران جمعیت هلال‌احمر خراسان ‌جنوبی خبر داد.

اضافه شدن 775 امدادگر به جمعیت هلال ‌احمر خراسان ‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی کاووسی ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته ایمنی، حمل و نقل و سوانح رانندگی خراسان ‌جنوبی اظهار کرد: 30.7 درصد تلفات جاده‌ای در خراسان ‌جنوبی کاهش یافته است و در این راستا رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از عوامل مهمی که در وقوع حادثه نقش اساسی دارد بحث آموزش بوده که در این راستا هلال‌احمر استان در بحث آموزش رشد چشمگیری داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان ‌جنوبی از آموزش 10 هزار و 965 نفر در سال گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: این تعداد جزو افرادی هستند که موفق به کسب گواهینامه از جمعیت هلال ‌احمر استان شده‌اند.

کاووسی با اشاره به رشد 27 درصدی دوره‌های پایه داوطلبی در سطح استان اظهار کرد: در این راستا 5 هزار و 526 نفر این آموزش‌ها را فرا گرفته‌اند.

وی از راه‌اندازی مؤسسه آموزشی علمی کاربردی هلال ‌‌احمر استان خبر داد و گفت: در این راستا افرادی در بحث سوانح و مربیگری در این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند که بتوانند بازوی خوبی برای جمعیت هلال‌احمر استان باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خراسان ‌جنوبی افزود: سامانه 147 خراسان ‌جنوبی به عنوان الگو در سطح کشور معرفی شده است.

کاووسی میانگین اطلاع‌رسانی در سطح کشور را 5.32 دقیقه اعلام و خاطرنشان کرد: این میزان در خراسان ‌جنوبی 4.35 دقیقه است.

وی ادامه داد: همچنین میانگین زمان رسیدن به سر صحنه حادثه در خراسان‌جنوبی 8.15 دقیقه است که این میزان در سطح کشور 8.35 دقیقه است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی از افزایش 113 درصدی دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه در استان در سال گذشته نسبت به سال 89 خبر داد.

کاووسی با اشاره به پذیرفته شدن 60 دانشجو در مرکز علمی کاربردی هلال ‌احمر استان در سال گذشته گفت: همچنین در سال گذشته 427 گردهمایی و همایش مربیان در سطح استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول