اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

پیشرفت صد درصدی 4 مجموعه ورزشی کارگران در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: چهار سالن ورزشی کارگران استان پیشرفت صد درصدی دارند.

پیشرفت صد درصدی 4 مجموعه ورزشی کارگران در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، جعفری عصر امروز در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی کارگران این شهر اظهار داشت: توسعه ورزش کارگری در ابعاد مختلف آن از اولویت‌‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی کارگری در استان زنجان گفت: تا پیش از دولت نهم ما در سطح استان فقط دو فضای سرپوشیده داشتیم که هر دو فضای ورزشی در مرکز استان قرار داشت.

معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: این دو فضا شامل 4 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و یک چمن روباز در مرکز استان و در اختیار کارگران بود.

وی تصریح کرد: پس از روی کار آمدن دولت نهم و رویکرد توجه به شهرستان‌ها و طی سه سفر هیئت دولت به استان زنجان، برای توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی کارگران استان مصوبه داشتیم.

جعفری مجموعه ورزشی کارگران ابهر را یکی از پنج سالن ورزشی مصوب در سفرهای استانی هیئت دولت عنوان و اضافه کرد: چهار سالن دیگر نیز پیشرفت صد درصدی داشته و سالن ورزشی شهرستان ماهنشان پیشرفت بالای 70 درصد دارد که امیدوار هستیم این پروژه در سال جاری تکمیل شده و در اختیار کارگران این شهرستان قرار بگیرد.

وی افزود: در مورد فضاهای روباز نیز یک مصوبه چمن طبیعی ابهر را داشتیم که این پروژه به پروژه چمن مصنوعی تغییر یافته و امیدوار هستیم که در سال آینده مورد افتتاح قرار بگیرد.

معاون اداره‌‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه به دلیل اهمیت ابهر در حوزه کار و تولید استان یک مصوبه برای احداث استخر در این شهرستان گرفته‌ایم، عنوان کرد: این مصوبه مراحل قانونی را طی کرده و در آغاز سال مالی عمرانی جدید و طی ماه‌های آینده شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود.

وی در ادامه پروژه مجموعه کارگران ابهر را از پروژه‌های دور نخست سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان زنجان اعلام و اضافه کرد: برای احداث فضاهای ورزشی 6 هکتار زمین در اختیار ما قرار گرفت.

جعفری افزود: اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان برای احداث و تجهیز این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طی ماه‌های آینده باقی اعتبار نیز جذب شده و شاهد تکمیل هرچه بیشتر این مجموعه خواهیم بود.

معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان اظهار داشت: استفاده و بکارگیری از این فضا باید در اختیار خود کارگران و به صورت غیردولتی انجام شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول