اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال جاری صورت می‌گیرد

افزایش 27 مجموعه فرهنگی، ورزشی و کتابخانه در اصفهان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال جاری 27 مجموعه ورزشی، فرهنگی، تفریحی و کتابخانه به مجموعه‌های موجود در سطح شهر اصفهان اضافه می‌شود.

افزایش 27 مجموعه فرهنگی، ورزشی و کتابخانه در اصفهان

سردار کریم نصراصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شورای شهر در راستای افزایش کیفیت اجرای برنامه‌ها در سطح اصفهان است، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری اصفهان به دنبال اجرای سیاست‌های مناسب و ویژه در راستای ارتقای مباحث شهری است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت مباحث زیست‌محیطی در دستور کار شورای شهر و از اولویت‌های برنامه پنج ساله اصفهان است، ادامه داد: هم‌چنین تمام این فعالیت‌ها باید در راستای ارائه خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان باشد و مسئولان باید با شناسایی مشکلات موجود در جامعه به توسعه شهر بپردازند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه فضا‌های موجود در سطح شهر باید توسعه یابد، تصریح کرد: در سال جاری 27 مجموعه ورزشی، فرهنگی، تفریحی و کتابخانه به مجموعه‌های موجود در سطح شهر اصفهان اضافه می‌شود.

وی به اعتبار اختصاص داده شده برای این موضوع اشاره کرد و افزود: در سال جاری 20 درصد از اعتبارات شهری به اضافه شدن این مجموعه‌ها و ارتقای مباحث فرهنگی در سطح شهر اختصاص یافته است.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه کاهش آلودگی هوای اصفهان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان است، تاکید کرد: اجرای سیاست‌ها و راهکار‌های مناسب در راستای ساماندهی وضعیت موجود و عاری شدن اصفهان از آلودگی هوا امری مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر اصفهان از مسائل موجود در سطح شهر غافل نیست، اضافه کرد: در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری در حال انجام 3 هزار میلیارد تومان فعالیت در سطح شهر اصفهان است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول