اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

اجرای 70 درصد از مصوبات شورای فرهنگ عمومی دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: از 28 مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی،70 درصد از مصوبات آن اجرایی شده است.

اجرای 70 درصد از مصوبات شورای فرهنگ عمومی دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی یکشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی با اشاره به تلاش‌های فراوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در امور فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: مدت‌هاست که تکلیف مسئولیت اداره ارشاد اسلامی دشتی مشخص نیست و باید مدیرکل ارشاد اسلامی استان بوشهر نسبت به معرفی مسئول جدید این اداره اقدام کند.

وی افزود: در سال گذشته سه جلسه شورای فرهنگ عمومی با 28 مصوبه در شهرستان دشتی تشکیل شد، که 70 درصد از مصوبات آن اجرا شده است.

هاشمی یادآور شد: با پیشنهادی که شورای فرهنگ عمومی دشتی ارائه کرده و با همکاری خود مردم امیدواریم قلیان و سیگار در مجالس و محافل شهرستان دشتی برچیده شود.

فرماندار دشتی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم کمتر شاهد هزینه‌های اضافی در برگزاری عزاداری‌ها باشیم و در عین سادگی این مراسم‌ها را برگزار کنیم تا به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی بیان کرد: برگزاری مراسمات جشن در شهرستان دشتی اغلب در دو مکان صورت می‌گیرد که باید این مورد مهم را ساماندهی کنیم و باید ساعاتی در نظر گرفته شود تا جشن‌هایی که در منازل برگزار می‌شود موجب نارضایتی همسایگان نشود.

هاشمی در ادامه عنوان کرد: اکثر جشن‌ها در شهرستان دشتی تا ساعت دو بامداد ادامه دارد و باید از این اقدام جلوگیری کرد.

فرماندار دشتی با تاکید بر ساماندهی تنها قبرستان شهر خورموج تصریح کرد: برای ساماندهی تنها قبرستان خورموج با در نظر گرفتن همکاری‌ها و مساعدت مردمی، بخشی از درآمد شهرداری و در صورت امکان بخشی از اعتبارات تملک ‌دارایی این قبرستان را ساماندهی می‌کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول