اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار:

فوتبال فریدونکنار بعد از 24 سال قهرمان مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار گفت: در رده‌های پایه تیم‌هایی همچون جوانان دانش داریم که بعد از 24 سال با غلبه بر تیم‌های مطرح نساجی و پرسپولیس قائمشهر به عنوان قهرمانی مازندران دست یافت.

فوتبال فریدونکنار بعد از 24 سال قهرمان مازندران شد

غلامحسین صانعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات و نداشتن اسپانسر، وضعیت فوتبال شهرستان در سطح اول استان مطلوب و رضایت‌بخش است.

وی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های فوتبال فریدونکنار با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای هیئت فوتبال، مدیران باشگاه‌ها و مربیان و اصحاب قلم و رسانه خبر داد.

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار بیان داشت: در رده‌های پایه تیم‌هایی همچون جوانان دانش داریم که بعد از 24 سال با غلبه بر تیم‌های مطرح نساجی و پرسپولیس قائمشهر به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.

به گفته صانعی، تیم نوجوانان دانش شهرستان فریدونکنار به عنوان نماینده شایسته استان در مسابقات زیرگروه کشور حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تیم نوجوانان دانش نیز در لیگ برتر کشور با تیم‌های سپاهان، فولاد، ذوب‌آهن، ملوان و دیگر تیم‌ها رقابت می‌کند، تصریح کرد: پنج مدرسه فوتبال دارای مجوز در فریدونکنار فعال هستند.

صانعی ادامه داد: در رده نونهالان نماینده‌ای در زیر گروه کشور با نام فرابرتر و نماینده‌ای دیگر در لیگ برتر استان به نام دانش داریم.

این مسئول از حضور نوجوانان فرابرتر در زیرگروه کشور خبر داد و گفت: در رده جوانان تیم‌های دانش و استقلال نوین جزو چهار تیم پایانی مسابقات شده بودند که در نهایت جوانان دانش قهرمان مازندران شد که فرابرتر نیز در زیرگروه جوانان حضور دارد.

به گفته رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار، در رده امید تیم شهید بصیر جزو تیم‌های لیگ برتر استان است، در رده بزرگسالان شهرداری در مسابقات سوپر لیگ استان حضور دارد و در رده پیشکسوتان هم مدعی فتح جام پیشکسوتان استان هستیم.

وی از اختصاص 120 میلیون ریال از سوی شهرداری فریدونکنار برای بازسازی و مرمت زمین‌های شادروان علیرضا رضایی، زمین فوتبال شهرداری(درخشان)، زمین فوتبال فیروزآباد و زمین فوتبال کوثر شهرک شهید رجایی خبر داد و اذعان داشت: تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال تشکیل شد و در نخستین گام توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات منطقه دو استان را کسب کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول