اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

پیشرفت 75 درصدی گازرسانی به روستاهای حاشیه جنگل گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با تاکید بر اولویت طرح گازرسانی به روستاهای حاشیه جنگل به ویژه در منطقه دوزین مینودشت، از پیشرفت 75 درصدی اجرای این طرح خبر داد.

پیشرفت 75 درصدی گازرسانی به روستاهای حاشیه جنگل گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به تسریع در روند توسعه گازرسانی به روستاهای حاشیه جنگل در استان گلستان با هدف حفظ منابع طبیعی و صیانت از جنگل‎ها گفت: مجموعه روستاهای حاشیه جنگل دهستان دوزین شامل 48 روستا و از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به این استان است که طرح گازرسانی به این روستاها در 9 فاز برنامه‎ریزی شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع 48 روستای یاد شده که شماری از آنها در مناطق کوهستانی و سخت‎گذر قرار دارند، 27 روستا به طور کامل گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به 21 روستا نیز در دست اجرا است.

سنگدوینی اظهار کرد: برای گازرسانی به 48 روستا حدود 300 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و 250 میلیارد ریال نیز برآورد هزینه شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تاکنون بیش از 230 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده برای گازرسانی به مجموعه روستاهای منطقه دوزین جذب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی این روستاها، تلاش می‎شود با تکمیل شبکه در 21 روستای باقیمانده، این روستاها نیز به زودی از گاز طبیعی بهره‎مند شوند.

وی در پایان افزود: هم‌اکنون یک میلیون و 605 هزار نفر از جمعیت استان گلستان در 26 شهر و 580 روستای این استان از گازطبیعی بهره‎مند هستند.

گفتنی است گازرسانی 48 روستای منطقه دوزین مینودشت و شهر مرزی مراوه‎تپه از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان گلستان هستند که طرح گازرسانی به روستاهای یاد شده به مراحل پایانی خود نزدیک شده و شهر مرزی مراوه‎تپه نیز پایان یافته است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول