اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی سیاهکل خبر داد

جریمه 147 میلیارد ریالی کشتارگاه طیور سیاهکل

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی سیاهکل از اعمال جریمه نقدی 147 میلیون و 625 هزار ریالی کشتارگاه طیور این شهرستان به دلیل عدم رعایت مسایل بهداشتی خبر داد.

جریمه 147 میلیارد ریالی کشتارگاه طیور سیاهکل

فرشاد ناجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل با اشاره به چگونگی جریمه سنگین کشتارگاه مذکور اظهار کرد: به دنبال بازدید مشترک اداره‌های تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، صنعت و معدن و تجارت لاهیجان و سیاهکل از یکی از کشتارگاه‌های صنعتی طیور استان در سیاهکل، این واحد اعمال جریمه نقدی شد.

وی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و عدم درج قیمت را از دلایل جریمه کشتارگاه طیور عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف این کشتارگاه در شعبه نخست تعزیرات حکومتی لاهیجان مورد بررسی قرار گرفته است.

 این مسئول، ادامه داد: پس از تحقیق، بررسی و استماع اظهارات و دفاعیات غیرموجه مدیر عامل کشتارگاه طیور سیاهکل مبنی بر اینکه تولید و کشتار انبوه در ایام نوروز موجب خارج شدن کنترل موارد قانونی از دست مدیریت واحد قید شده بود، مجموعا به پرداخت 148 میلیون و 625 هزار ریال جزای نقدی، ممهور کردن پروانه کشتارگاه و قطع یک ماهه برق کشتارگاه محکوم شده است.

وی، نظارت بر نحوه فعالیت کشتارگاه‌ها را یکی از برنامه‌های مهم دامپزشکی سیاهکل ذکر کرد و یادآور شد: در این راستا گشت‌های مشترک بازرسی و نظارتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول