اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای روابط عمومی‌های استان اردبیل:

روابط عمومی پل ارتباطی مستحکم مردم و نظام است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم با نظام اسلامی است که می‌توانند روز به روز به توسعه و تحکیم این روابط کمک کنند.

روابط عمومی پل ارتباطی مستحکم مردم و نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بلال پیرمحمد عصر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها برای انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار داشت: فعالان این حوزه چشم و گوش بینای دستگاه اجرایی و کانون تبلیغ و ترویج آثار مثبت نظام در جامعه هستند و در یک ارتباط و تعامل مستقیم نیز می‌توانند گله‌مندی و خواسته‌های مردم را به گوش مسئولان برسانند.

وی با یادآوری این‌که با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شده و زمینه تعامل و ارتباط دوسویه بین مردم و نظام و حتی رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی فراهم شده است، تصریح کرد: این ظرفیت و فرصت را باید قدر دانست و در مسیر متعالی از این توان و قابلیت استفاده کرد.

پیرمحمد به مشکلات متعدد حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌ها در استان اشاره کرد و افزود: با عنایت استاندار اردبیل و تخصیص اعتباری ویژه برای روابط عمومی‌ها در بودجه سالانه دستگاه‌ها و همچنین انتشار نشریه داخلی برای این مجموعه می‌توان گوشه‌ای از عملکردها را انعکاس و نارسایی‌ها و مشکلات پیش رو را برطرف کرد.

این مسئول با یادآوری این‌که در سال‌های اخیر تلاش خوبی برای سازماندهی و حرکت منسجم روابط عمومی‌ها آغاز شده است، خاطر نشان کرد: تمامی فعالان حوزه روابط عمومی در استان از تجارب و تخصص بالایی برخوردار هستند و ما نیز در حیطه وظایف خود سعی داریم همه ساله با برگزاری دوره‌های تخصصی و کلاس‌های آموزشی به ارتقای فعالیت‌های شاخص روابط عمومی به ویژه حوزه خبرنویسی و اطلاع‌رسانی کمک کنیم.

وی اضافه کرد: تنها با تعامل و ارتباط دوسویه است که می‌توان مشکلات و نارسایی‌ها را به حداقل رساند که در این زمینه ضرورت دارد در برخی از قوانین بازنگری‌های لازم انجام شود.

به گزارش فارس، رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل با تاکید بر بهره‌گیری از نظرات و تجارب ارزنده پیشکسوتان حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی بیان کرد: در این زمینه نیز می‌توان بسیاری از تنگناها را برطرف کرده و گره‌های کور را برطرف کرد.

پیرمحمد با قدردانی از حضور و همت روابط عمومی‌ها در برپایی نمایشگاه دستاوردهای سفرهای دولت در مرکز استان و حضور موفق در خراسان رضوی ادامه داد: این حرکت تأثیرگذار سبب شد تا مردم بیشتر در جریان فعالیت‌ها و کارهای انجام شده دولت قرار گرفته و در این زمینه اطلاعاتشان را افزایش دهند.

در پایان این مراسم اعضای هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان با ترکیب عزیز جوادی مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان، بهرام روایی مسئول روابط عمومی صدا و سیما، یاور علیپور مسئول روابط عمومی تأمین اجتماعی، محمدزاکر توسلی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، شاپور آذروند و محمدحسین راثی به عنوان مدیران روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌ها و بهزیستی استان اردبیل و همچنین یحیی بندعلیزاده به عنوان مسئول روابط عمومی شرکت برق استان اردبیل به عنوان بازرس این شورا انتخاب شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول