اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

تبریز 560 هزار مشترک گاز دارد/ آذربایجا‌ن‌شرقی پیشگام در خصوصی‌سازی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: شهر تبریز با دارا بودن 560 هزار مشترک گاز از حوزه‌های استراتژیک استان است.

تبریز 560 هزار مشترک گاز دارد/ آذربایجا‌ن‌شرقی پیشگام در خصوصی‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی عصر امروز در همایش آموزشی مسئولان دفاتر پیشخوان دولت با اعلام این مطلب اظهار کرد: ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت به‌دلیل قابلیت دسترسی آسان مشترکان و امکان پیگیری پرونده الکترونیکی از تمام دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر استان زمینه‌ساز افزایش رضایت عمومی و گسترش دولت الکترونیک خواهد بود.

وی افزود: شهر تبریز با دارا بودن 560 هزار مشترک گاز از حوزه‌های استراتژیک استان است که با وجود تقسیم‌بندی این کلانشهر به چهار منطقه گازرسانی، حجم بالای مشترکان آن ضرورت ارتقای کیفی خدمات ارائه شده از طریق کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های مردمی و تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکان گاز طبیعی و رفع نیاز عمومی متقاضیان برای انجام خدمات قبل و پس از فروش انشعابات گاز را نمایان می‌سازد.

دینی ادامه داد: شرکت گاز استان از پیشگامان خصوصی‌سازی فعالیت‌های اجرایی در سطح کشور بوده به طوریکه واگذاری بخش قابل توجهی از خدمات مشترکان نظیر اشتراک‌پذیری، بازرسی سیستم لوله‌کشی گاز مشترکان و...  به نظام مهندسی منجر به بهبود کیفی خدمات و تسریع در روند اجرای امور مشترکان این شرکت شده است.

وی در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری مستمر دفاتر پیشخوان دولت با شرکت گاز استان تصریح کرد: دقت نظر و حسن ارائه خدمات شرکت گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت به مردم علاوه بر اینکه انگیزه‌ای مضاعف برای کارکنان در ارتقای کیفی خدمات خواهد بود، زمینه لازم به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشترکان را نیز در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ابراز امیدواری کرد، در سایه تعاملات سازنده هر یک از دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان به‌عنوان شعبه‌ای از شرکت گاز استان با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان ارائه کند تا شاهد حفظ ارزش‌های نهضت خدمت‌رسانی به‌عنوان اصلی‌ترین وظیفه هر سازمان باشیم. 

حمزه علی تیمورزاده، رئیس فناوری اطلاعات شرکت گاز استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: چهار خدمت اصلی امور مشترکان شرکت گاز بر پایه سیستم‌های تحت PC از طریق دفاتر به مردم ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در صورت حسن اجرای امور و بهبود میزان رضایتمندی سایر خدمات نیز به تدریج به دفاتر پیشخوان دولت واگذار خواهد شد.

محمدعلی فتح‌الله‌زاده، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان نیز با اشاره به اهمیت دفاتر پیشخوان به‌عنوان نقطه ارتباطی مردم و شرکت خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی و هدف اصلی این دفاتر تکریم ارباب رجوع و ارتقای کیفی خدمات به مردم بوده است.

وی گفت: شرکت گاز نیز به‌عنوان شرکتی خدمت‌رسان با دارا بودن بیش از یک میلیون و 100 هزار مشترک در کل استان نیازمند تعامل بیشتر با دفاتر پیشخوان به منظور بهبود خدمات ارائه شده خواهد بود.

سمینار آموزشی ارائه خدمات مشترکان گاز طبیعی از طریق دفاتر پیشخوان دولت با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز، رئیس انجمن دفاتر پیشخوان استان و جمعی از همکاران در محل مرکز آموزش برگزار شد و با آموزش و توزیع نرم‌افزارهای ویژه خدمات امور مشترکان به اتمام رسید. 

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول