اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از اتمام مسابقات المپیک لندن

جهان‌نژادیان: برای حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی تصمیم می‌گیریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال باشگاه شهید جهان‌نژادیان آبادان گفت: بعد از اتمام مسابقات المپیک لندن در خصوص حضور یا حاضر نشدن در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تصمیم نهایی را می‌گیریم.

جهان‌نژادیان: برای حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی تصمیم می‌گیریم

عبدالله جهان‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان زیر نظر رضا هاشم‌پور با هدف حضور در مسابقات دسته اول کشور پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به احتمال حضور تیمش در مسابقات لیگ برتر کشور افزود: منتظر اتمام مسابقات المپیک لندن بوده تا در صورت مهیا بودن شرایط برای شرکت در مسابقات لیگ برتر تقاضا بدهیم.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان آبادان اضافه کرد: برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی، مشکل زمین مسابقه را حل شده می‌بینیم ولی هنوز به دنبال حامی مالی هستیم.

وی در همین خصوص گفت: بابت سه دوره حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور چیزی حدود ‌صد میلیون تومان هزینه شخصی کردم ولی از این بابت پشیمان نیستم زیرا این پول برای پرداختن به ورزش و ورزشکاران آبادانی صرف شده است.

جهان‌نژادیان تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که اگر حضورمان در لیگ برتر قطعی شد چند بازیکن از تیم‌های دیگر را به مجموعه اضافه کرده تا با قدرت در این مسابقات حاضر شویم.

وی در پایان اضافه کرد: تیم‌های خوبی مثل پرسپولیس تهران برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که رقابت در چنین شرایطی دشوار است.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول