اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کردستان خبر داد

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی روح‌الله در کردستان

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان از برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی روح‌الله به مناسبت بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) در این استان خبرداد.

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی روح‌الله در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد مخدومی صبح امروز در جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات ستاد بزرگداشت ارتحال امام‌(ره) در سنندج، اظهار کرد: در راستای اجرای این مسابقه بیش از 8 هزار فرم در بین 180 اتوبوس حامل زائران حرم مطهر امام(ره) توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سئوالات این مسابقه از کتاب‌های حاوی وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) و زندگی به سبک روح‌الله نوشته علی‌اکبر سبزیان انتشارت الشمس انتخاب شده است.

کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان با بیان اینکه پاسخنامه‌های مسابقه کتابخوانی توسط مسئولان کاروان جمع‌آوری می‌شود، افزود: فرم‌های مسابقه برای شرکت عموم مخاطبان در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان وجود دارد.

مخدومی با بیان اینکه تعداد سئوالات این مسابقه 15 مورد است که در قالب یک برگه و کتابچه‌های ویژه مسابقه به زائران داده می‌شود، افزود:به کسانی که به سئوالات جواب درست داده باشند، جوائز نفیس و ارزنده‌ای از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اهدا خواهد شد.

وی آشنایی اقشار مردم جامعه با زندگی، اهداف و وصیت‌های ایشان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه دانست و گفت:‌ معرفی بیش از پیش امام(ره) و اندیشه‌های ایشان به مردم به ویژه نسل جوان باید به‌عنوان اولویت همه کمیته‌ها با توجه به مسئولیت‌هایشان در این مراسم باشد.

کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کردستان خاطرنشان کرد: هر یک از کمیته‌ها با توجه به مسئولیت و فعالیتی که دارند، از سخنان امام (ره) در همان راستا استفاده کنند تا هدف اصلی که تبیین و ترویج شخصیت، فکر و اندیشه امام است، انجام شود.

مخدومی در پایان سالروز ارتحال امام راحل را فرصت مناسبی در بحث ولایت و تبیین آن در جامعه با محوریت جوانان دانست و گفت: باید از این فرصت به بهترین نحو در راستای ترویج مبانی فکری امام‌خمینی(ره) و نهادینه کردن آن در جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول