اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت تاکسیرانی همدان:

تاکسیرانی همدان برنامه‌های متنوعی برای سالروز ارتحال امام دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با اشاره به سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: امسال تاکسیرانی همدان برنامه‌های متنوعی را برای سالروز ارتحال امام(ره) در نظر گرفته است.

تاکسیرانی همدان برنامه‌های متنوعی برای سالروز ارتحال امام دارد

محمدجواد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال نیز در ایام ارتحال امام خمینی(ره) سازمان تاکسیرانی همدان به مانند سنوات گذشته اقدام به برقراری ایستگاه صلواتی در میدان امام و توزیع بیش از 5 هزار شربت به همشهریان می‌کند.

وی افزود: همچنین 2 هزار پوستر در بین شهروندان توزیع و 4 هزار پوستر و پرچم مشکی نیز روی تاکسی‌ها نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان خاطرنشان کرد: در این روز دسته‌ عزاداران بسیجیان تاکسیران نیز به عزاداری پرداخته و سازمان سیاه‌پوش می‌شود.

وی ادامه داد: هدف سازمان تاکسیرانی تصدی و اجرای تمام طرح‌های مطالعاتی، اجرایی و عمرانی مربوط به تاکسیرانی و رفاه شهروندان در ارتباط با تاکسی‌‌ها است.

زارعی بیان کرد: اتخاذ تصمیم و تعیین تکلیف نسبت به اموری که به هر نحو به تاکسیرانی ارتباط پیدا می‌کند با رعایت قوانین و مقررات موضوع و هماهنگ با سایر خدمات، تدوین و تصویب آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های داخلی مورد نیاز، اجرا و اعمال مقررات تصویب شده نسبت به تاکسیرانان و تاکسی‌داران نیز بخش دیگری از فعالیت‌های سازمان تاکسیرانی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی نظارت بر امور رفاهی، درمانی، تأمینی، فرهنگی، بازرگانی، خیریه و ورزشی کارکنان سازمان و کارگزاران تاکسیرانی اعم از تاکسی‌داران و تاکسیرانان و برنامه‌ریزی در امور اجرایی، کنترل، بازرسی، امور انضباطی، تشویقی و خدماتی را از دیگر اهداف سازمان عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان تصریح کرد: هدف نهایی سازمان تاکسیرانی رضایت خاطر شهروندان از خدمات سیستم حمل و نقل ناوگان تاکسیرانی است که بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی اکثر شهروندان از خدمات ارائه شده سازمان راضی هستند و امید است این رضایت روزافزون باشد.

وی در پایان گفت: نظارت مستمر بر تاکسی‌ها توسط سازمان و بازرسان افتخاری انجام می‌شود و این امر به نوبه خود توانسته در رضایت شهروندان تأثیر مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول