اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل صنعت و تجارت خراسان‌شمالی مطرح کرد

انعقاد 53 تفاهم‌نامه هیئت تجاری تاجیکستان با خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه تجارت خارجی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی گفت: هیئت تجاری تاجیکستان با واحدهای تولیدی و صنعتی این استان 53 تفاهم‌نامه را امضا کردند.

انعقاد 53 تفاهم‌نامه هیئت تجاری تاجیکستان با خراسان‌شمالی

مهرداد داودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این تفاهم‌نامه‌ها در بخش‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و ... به امضای طرفین رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دور از میز مذاکرات تجاری تجار هیئت تاجیکستانی با واحدهای تولیدی و صنعتی استان افزود: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی تجار تاجیک برای افزایش مبادلات اقتصادی با این استان انجام شد.

معاون توسعه تجارت خارجی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی پیش‌بینی کرد تا تعداد تفاهم‌نامه‌های هیئت تجاری تاجیکستان با این استان در دور دوم مذاکرات که امشب برگزار می‌شود، افزایش یابد.

وی در عین حال نهایی‌شدن این تفاهم‌نامه‌ها را منوط به تایید سازمان توسعه تجارت عنوان کرد.

داودزاده همچنین با اشاره به بازدید هیئت تاجیک از شهرستان‌های اسفراین، شیروان و بجنورد تصریح کرد: طی این سفرها هیئت تجاری تاجیکستان از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان‌ها بازدید کردند.

به گزارش فارس، نخستین هیئت تجاری پذیرش شده در خراسان‌شمالی در سال جاری، اواخر هفته گذشته به منظور افزایش مبادلات اقتصادی به این استان سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول