اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

خانه تاریخی ملک میزبان آثار تاریخی شرق کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه منطقه‌ای آثار تاریخی و فرهنگی شرق و شمال‌‌شرق کشور در مشهد پذیرای علاقه‌مندان می‌شود.

خانه تاریخی ملک میزبان آثار تاریخی شرق کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، مجتبی رجایی اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه میان استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، سمنان، گلستان و سیستان و بلوچستان، 184 شی تاریخی در مشهد به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه نامبرده به صورت چرخشی در هر استان به مدت 2 ماه برپا می‌شود، افزود: این اشیاء سال گذشته برای نخستین‌ بار در خراسان‌شمالی به نمایش درآمده و دوم خردادماه 91 به خانه مشهد منتقل شدند.

رجایی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت دو ماه در مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، سه‌راه دارایی، خانه ملک دایر است که در صورت استقبال به یک ماه افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند به نشانی خیابان امام خمینی(ره) مرکز آفرینش و پژوهش‌های هنرهای سنتی صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها 14 تا 18 مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول