اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان:

هیئت‌های ورزشی کاشان نیازمند حمایت کارخانجات است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: رفع مشکلات هیئت‌های ورزشی این شهرستان حمایت کارخانجات و صنایع این منطقه را می‌طلبد.

هیئت‌های ورزشی کاشان نیازمند حمایت کارخانجات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حیدریان سه‌شنبه شب در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی در سالن کنفرانس شهید شکرریز مجموعه ورزشی شهید ناصر فکری این شهرستان اظهار داشت: صنایع کاشان می‌توانند به‌عنوان معین هیئت‌های ورزشی، از ورزشکاران این شهرستان حمایت کنند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های صنعت کاشان در بخش ورزش می‌تواند مشکلات ورزش این شهرستان را برطرف نماید.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان با اشاره به فعالیت حدود 40 هیئت ورزشی در شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: این تعداد هیئت ورزشی در مقابل فعالیت یک‌هزار و 200 واحد صنعتی در شهرستان کاشان رقم قابل توجهی نیست که صنایع نتوانند از آنان حمایت کنند.

به گفته وی هر یک از صنایع شهرستان کاشان می‌توانند به‌عنوان معین یکی از هیئت‌های ورزشی این شهرستان با اختصاص سالانه حداقل سالانه 100 میلیون ریال مشکلات این هیئت‌ها و ورزشکاران تحت پوشش را برطرف کنند.

حیدریان خواستار تشکیل کارگروهی با عضویت مدیران عامل کارخانجات کاشان شد و گفت: در این کارگروه هر یک از کارخانجات به‌عنوان معین یکی از هیئت‌های ورزشی انتخاب تا با زیرپوشش قرار دادن ورزشکاران، گامی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن برداشته شود.

وی در ادامه از مصوبه شورای اسلامی شهر کاشان برای حمایت از قهرمانان استانی، ملی و جهانی این شهرستان خبر داد و گفت: در این مصوبه که بعد از دو سال انتظار در شورای شهر سال گذشته موفق به دریافت مصوبه شد حدود 700 ورزشکار کاشانی را زیر پوشش قرار می‌دهد.

این مسئول همچنین استفاده از حسینیه‌های شهرستان کاشان برای فعالیت ورزشی جوانان را یکی از راهکارهای اساسی توسعه ورزش همگانی اعلام و اضافه کرد: سال گذشته حدود 20 حسینیه شهرستان کاشان برای استفاده جوانان به وسایل ورزشی تجهیز شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان متذکر شد: چنانچه مکانی برای انجام فعالیت‌های ورزشی به اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان معرفی شود، این اداره نسبت به تجهیز آن اقدام می کند.

وی در پایان تعداد طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در کاشان را 13 مورد و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها را 40 میلیارد ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول