اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

آب آشامیدنی آبپخش بهداشتی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: آب آشامیدنی آبپخش بهداشتی نیست.

آب آشامیدنی آبپخش بهداشتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهر آبپخش اظهار داشت: توجه به دغدغه‌های مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان در هر پست و مسئولیتی که هستند باید به آن توجه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: برطرف شدن دغدغه‌های مردم یکی از اساسی‌ترین وظایف مسئولان است و اگر مسئولان نتوانند دغدغه‌های ذهنی مردم را با تلاش و پیگیری‌های خود برطرف کنند اقدامات آنان هیچگونه ارزشی نخواهد داشت.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر مساله بزرگراه و اتوبان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم عزیز شهر آبپخش است و مسئولان هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهر آبپخش همواره برای حل این مشکل کوشیده‌اند و همواره از تمام توان در این راستا بهره برده‌اند.

وی اضافه کرد: در سال‌های طولانی اشتغال و زندگی بسیاری از مردم وابسته به راه بوده و اگر این مسیر از نزدیکی شهر آبپخش عبور نکند ضربه‌های جبران‌ناپذیری به این شهر وارد خواهد شد و مسئولان شهرستان و استان باید از طریق رفع این مشکل اساسی‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه مردم شهر آبپخش را برطرف کنند.

این مسئول با اشاره به احتمال قطعی برق در فصل تابستان بیان داشت: هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان شاهد ایجاد اختلال و قطعی برق در شهر آبپخش بوده‌ایم و مسئولان اداره برق آبپخش باید تمهیداتی بیندیشند که در فصل تابستان سال جاری شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: یکی از شدیدترین گلایه‌های مردمی که در روزهای گذشته مکررا با مراجعه به شورای اسلامی شهر آبپخش مطرح شده است وضعیت بد آب آشامیدنی شهر آبپخش است و مسئولان مرکز بهداشتی شهر آبپخش و آب و فاضلاب باید آن را برطرف کنند.

رضایی تاکید کرد: در امر خدمت‌رسانی به مردم که خطیر‌ترین وظیفه ما مسئولان است باید جدیت داشته باشیم و نباید فقط به صورت فرمالیته مسائل را جمع و جور کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: در هفته گذشته به منظور آشنایی با مشکلات مردم، مسئولان شورا و بخشدار محترم آبپخش در مصلای نماز جمعه آبپخش در میان نمازگزاران آبپخشی حاضر شدیم و در ارتباط با مسائل و مشکلات شهر با ایشان به مباحثه پرداختیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول