اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران مطرح کرد

استفاده از «زور و جبر» ‌برای نماز خواندن اشتباه است / سه عامل مهم در ارتکاب جرم

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز مازندران از برگزاری مسابقه کتابخوانی عمومی با موضوع نماز، مسابقه تالیف کتاب نماز، مسابقه مکاتبه‌ای نماز و....را به عنوان بخشی از فعالیت‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز مازندران در سال جاری برشمرد.

استفاده از «زور و جبر» ‌برای نماز خواندن اشتباه است / سه عامل مهم در ارتکاب جرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی عصر امروز  در گردهمایی ستاد اقامه نماز ادارات مازندران، استفاده از زور و جبر را برای نماز خواندن اشتباه دانست و افزود: رویکرد به این فریضه عبادی باید همواره با میل و رغبت همراه باشد.

وی کارکردن در ستاد اقامه نماز و هرگونه اقدام در راستای اشاعه فرهنگ نماز را به لحاظ معنوی بهترین شغل دانست و گفت: پاداش اخروی این فعالیت‌ها را نمی‌توان با بالاترین دستمزدهای مادی مقایسه کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه فطرت بشر به انحراف و گناه تمایل دارد از تزلزل در خانواده، معاشران بد و فاصله طبقاتی به عنوان سه عامل مهم در ارتکاب جرم یاد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از نظام آموزشی به عنوان مکانی برای پرورش فکر و روح یاد کرد و اظهار داشت: نمره محوری در مدارس و دانشگاه می‌تواند نگران‌کننده باشد.

ابراهیمی برگزاری 16 کلاس برای آموزش مروجان نماز با شرکت 700 نفر، برگزاری هشت کلاس تحت عنوان  نماز‌شایستگان با شرکت 400 نفر، آموزش 220 مربی مهدهای کودک با همکاری آموزش و پرورش و طرح معراج برای آموزش 40 طلبه را از اقدامات ستاد اقامه نماز مازندران در سال گذشته عنوان کرد.

وی از برگزاری طرح مفتاح با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه مازندران و دانشگاه‌های آزاد در سال جاری خبر داد.

ابراهیمی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی عمومی با موضوع نماز، مسابقه تالیف کتاب نماز با شرکت نویسندگان جوان، مسابقه مکاتبه‌ای نماز با عنوان پله‌های آسمانی، مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز و نشست دانش‌آموزی با رویکرد نماز به عنوان بخشی از فعالیت‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز مازندران در سال جاری نام برد.

وی نشست خانواده با موضوع نماز، جشنواره فرهنگی نماز، فراخوان مقاله بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز و ایجاد شبکه ارتباطی نماز با عنوان طرح یاوران اقامه نماز را هم از دیگر برنامه‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز مازندران معرفی کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران گفت: کارگاه آموزشی مدرسان آموزش خانواده، برگزاری دوره آموزشی مربیان مهدهای کودک، دوره آموزشی قرائت صحیح نماز ویژه روستائیان، آموزش 28 ساعته آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان دولت و آموزش خانواده با شیوه رویکرد فرزندان به نماز از برنامه‌های آموزشی ستاد در سال جاری است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول