اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل:

طرح قفسه باز کتاب در کتابخانه‌های اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: از اجرای طرح قفسه باز کتاب به منظور دسترسی همه متقاضیان به یار مهربان در کتابخانه‌های عمومی اردبیل خبر داد.

طرح قفسه باز کتاب در کتابخانه‌های اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمندامین صبح امروز در جلسه شورای ستادی کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: بیش از 50 درصد اهداف و برنامه‌های کتابخانه‌ها در سال 90  اجرایی شده است.

وی بر برگزاری منظم جلسات شورای ستادی در روزهای پنج‌شنبه و جلسات شورای اداری در دو ماه تاکید کرد و افزود: به منظور بررسی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده و همچنین رفع موانع و مشکلات موجود در کتابخانه‌ها باید این جلسات با شرکت تمام اعضا به صورت منظم برگزار شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با تأکید بر تدوین برنامه پنج ساله کتابخانه‌ها ابراز داشت: در تدوین این برنامه در افق پنج ساله باید تمام شاخص‌های کتابخانه‌ای اعم از رشد فضا‌های فیزیکی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تجهیزات به روز در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری و سایر موارد به دقت بررسی شود تا برنامه‌ریزی‌های اساسی برای تحقق این اهداف ترسیم شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود رعایت تمام قوانین، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها را از موارد مهم دیگر عنوان کرد و افزود: بازدید‌های کارشناسی مستمر توسط کارشناسان مربوطه از تمام بخش‌های کتابخانه و شاداب‌سازی فضاهای داخلی و محوطه کتابخانه و اجرای موارد مربوط به اجرای طرح قفسه باز باید به دقت مورد اجرا قرار گیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل همچنین بر پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های در دست ساخت اعم از کتابخانه‌های مرکزی و روستایی و انجام تعمیرات لازم در کتابخانه‌ها تأکید کرد.

وی در پایان ابراز داشت: کارشناسان مربوطه برای راه‌اندازی کتابخانه روستایی تازه افتتاح شده در روستای زرج‌آباد شهرستان کوثر طی یک هفته آینده اقدام کنند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول