اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

ایثارگران نخبه کهگیلویه و بویراحمد در کشور می‌درخشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایثارگران نخبه این استان در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی و ادبی در سطح کشور می‌درخشند.

ایثارگران نخبه کهگیلویه و بویراحمد در کشور می‌درخشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی امیری ظهر امروز در یادواره هزار و 800 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و سرداران و 600 شهید شهرستان بویراحمد اظهار کرد: این استان در زمان جنگ 22 درصد از جمعیت آن افتخار ایثارگری در دفاع از آب و خاک وطن را بر عهده داشتند.

این مسئول در ادامه افزود: در هشت سال دفاع مقدس این استان هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب کرد و فرزندان برومند آن شهیدان امروز اسلحه پدر را به قلم تبدیل کردند و در صحنه دیگر مشغول جهاد علمی هستند.

امیری از درخشش جامعه ایثارگری این استان در عرصه علوم قرآنی کشور خبر داد و بیان داشت: امروزه متخصصین این استان در سطوح مختلف کشوری می‌درخشند و جزو موفق‌ترین مدیران به شمار می‌روند.

این مسئول گفت: مادران شهیدی در این استان داریم که اکنون پنج فرزند نخبه دارند و هر یک از آن‌ها در زمینه‌های مختلف خدمتگزار واقعی به مردم و کشور هستند.

وی از سید ناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب فاخر "پایی که جا ماند" به عنوان یک نخبه ایثارگر یاد کرد و گفت: آن نوجوان ایثارگر 13 ساله اکنون به نخبه ادبی کشور تبدیل شده و به زیبایی توانسته افتخارآفرینی فرزندان ایثارگر این استان در حماسه جاودانه پد خندق را به رشته تحریر در آورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این سخن که مردم این استان هرگاه نظام اسلامی به کمک آن‌ها نیاز داشته در صحنه حضور پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: حماسه مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات اخیر نمونه‌ای از این غیرت و پافشاری بر اصول و آرمان‌های انقلاب است که همه وظیفه داریم این خدمات و تلاش‌ها را با کار بیشتر و خدمت صادقانه به آن‌ها جبران کنیم.

امیری تصریح کرد: سیلی ایثارگران به صورت خود را نیز باید غنیمت بشماریم چرا که حرمت خانواده شهدا از همه وظایفی که بر عهده داریم واجب‌تر است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول