اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

زیارت امام رضا(ع) حق تمام مددجویان بهزیستی کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: زیارت امام رضا(ع) حق تمام مددجویان بهزیستی کشور است.

زیارت امام رضا(ع) حق تمام مددجویان بهزیستی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در بازدید از روند برگزاری تورهای زیارتی مشهد ویژه مددجویان بهزیستی کشور، اظهار داشت: این حق هر یک از مددجویان بهزیستی است که امام رضا(ع) را زیارت کنند و ما هم به سهم خودمان تلاش می‌کنیم تا این طرح در شرایط خوب اجرا شود.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اجرای تورهای زیارتی مشهد ویژه مددجویان بهزیستی کشور، این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امیدوارم تمام مددجویان بهزیستی در سراسر کشور به مشهد مقدس مشرف شوند.

صلاحی خاطرنشان کرد: تداوم اجرای این طرح و حضور مددجویان بیشتری برای زیارت در مشهد از خواسته های قلبی ماست که در این رابطه حمایت لازم را خواهیم داشت.

در ادامه مراسم تهمینه شکیب مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی با اشاره به اجرای طرح تورهای زیارتی ویژه مددجویان بهزیستی در کشور گفت: این تورهای زیارتی با بهترین شرایط از جمله سفر هوایی و اسکان در هتل سه ستاره و پذیرایی عالی با همکاری بخش غیر دولتی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی افزود: به منظور برگزاری این تورها استانداری خراسان‌رضوی یک میلیارد تومان و بهزیستی 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز  و به مدت دو ماه ادامه دارد، اظهار داشت:  در جریان برگزاری این تورها، 10 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش از 31 استان کشور به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی، گفت: متاسفانه به سبب کمبود اعتبارات لازم از هر خانواده تنها یک نفر راهی این سفر زیارتی می‌شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم استانداری خراسان‌رضوی اعطای کمک‌های اعتباری در این زمینه را تداوم و افزایش دهد، گفت: بیشتر مددجویانی که به این سفر زیارتی مشرف می‌شوند، زیارت اولی هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول