اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج:

وظیفه ما در مقابله با بیماری تب کریمه‌کنگو مدیریت بحرانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: وظایف پیشگیرانه و درمانی خود را در برابر بیماری تب کریمه‌کنگو به عنوان یک وظیفه بحرانی انجام می‌دهیم.

وظیفه ما در مقابله با بیماری تب کریمه‌کنگو مدیریت بحرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، عباس اطمینانی ظهر امروز در جلسه کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهنوج با عنوان جلسه بهداشت اضطراری با دستور کار بیماری خونریزی دهنده تب کریمه‌کنگو اظهار داشت: باید این بیماری را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه اعضا با مشاهده دو مورد مشکوک به بیماری تب کریمه‌کنگو وظایف را با جدیت پیگیری کردند، خاطر نشان کرد: ما باید ضمن اینکه وظیفه خودمان را با عنوان یک وظیفه بحرانی انجام می‌دهیم، در کنار کار پیشگیری اقدامات لازم را هم در راستای درمان در پیش بگیریم.

فاطمه رزاق‌پور رئیس مرکز بهداشت شهرستان کهنوج نیز در ارتباط با تاریخچه این بیماری و علائم و راه‌های سرایت آن و همچنین اقدامات انجام شده پس از مشاهده دو مورد مشکوک مطالبی ارائه کرد. 

وی بیان داشت: در مورد اول، جواب آزمایش از تهران آمده و منفی است و در مورد شخص دوم هنوز برای ما محتمل بوده و جواب آزمایشگاهی آن به ما اعلام نشده است.       

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول