اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمیرم:

بیداری اسلامی نشأت گرفته از ‌‌آرمان‌های امام خمینی (ره) است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سمیرم گفت: حرکت بیداری اسلامی که منطقه را در بر گرفته است ناشی از انتشار آرمان‌های امام راحل در بین امت اسلام است و ما امروز باید انقلابی عمل کنیم.

بیداری اسلامی نشأت گرفته از ‌‌آرمان‌های امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سید عبدالرحیم تقوی ظهر امروز در مراسم بیست و سومین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حسینیه انقلاب شهرستان سمیرم با تسلیت ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار داشت: امام راحل پرتویی از چراغ هدایت انبیای الهی برای بشریت بود که توانست دست بشر را با مبارزات خود در دست خدا قرار دهد.

وی به مقایسه کشور ایران در قبل و بعد از پیروزی انقلاب پرداخت و افزود: در روزگاری که حکومت‌های غیراسلامی از راه و روش‌های بسیاری اسلام را مخدوش کرده بودند، امام راحل به پشتوانه مردم ایران حکومت ستم‌شاهی را فرو ریختند و سنت‌های اسلامی را یک بار دیگر زنده کردند.

فرمانده سپاه سمیرم در ادامه با اشاره به ویژگی اخلاقی و شخصیتی امام راحل، ایشان را به عنوان احیاگر اسلام دانست و گفت: امام خمینی (ره) یک انسان نتیجه‌گرا نبود بلکه دارای شخصیتی تکلیف‌گرا و مأمور به انجام وظیفه بود.

وی وحدت، خدامحوری و ولایت‌مداری را از رموز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: امام راحل (ره) اخلاق نبوی و علوی را به نمایش گذاشتند و پیروزی ما در گرو پیروی از مکتب سیاسی امام است.

تقوی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مدیر حرکت انقلاب اسلامی بودند، تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌ها باید با الگوپذیری از رهبر کبیر انقلاب مدیر متحرکه نظام باشند و جامعه را به تحرک درآورند و به مردم برنامه دهند.

وی بر تبیین و ترویج اندیشه‌های حضرت امام در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: امام راحل (ره) به جامعه خودباوری، اعتماد و حرکت داد و امروز ما باید اعتقادی و جهادی حرکت کنیم و به نسل بعد هم انتقال دهیم.

فرمانده سپاه سمیرم تصریح کرد: حرکت بیداری اسلامی که منطقه را در بر گرفته است ناشی از انتشار آرمان‌های امام راحل در بین امت اسلام است و ما امروز باید انقلابی عمل کنیم.

وی با اشاره به حضور مردم ولایت‌مدار در تمامی صحنه‌های انقلاب، بر تلاش مسئولان برای خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: در این مراسم پرشور باید پیمان ببندیم که مثل امام اثرگذار باشیم و جامعه‌ای پویا و بانشاط  ایجاد کنیم و به دست با کفایت صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تقدیم کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول