اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان:

امنیت امروز نتیجه تحمل سختی‏های دیروز است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: آسودگی و امنیت امروز، نتیجه تحمل سختی‏ها و مشکلات دیروز است.

امنیت امروز نتیجه تحمل سختی‏های دیروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرحیم فریدون پیش از ظهر امروز به مناسبت 14 خردادماه، سالروز ارتحال حضرت امام در جمع سربازان سمنانی در حسینیه ثارالله سپاه استان سمنان خطاب به حاضران افزود: آینده انقلاب در دست شماست، شما باید آگاه باشید و بر آگاهی خود بیفزایید.

وی در ادامه با بیان جایگاه امام در نهضت و انقلاب اسلامی از 15 خرداد 42 تا 22 بهمن 57 و هم‌چنین تأثیر بیانات و رهبری وی در روند جنگ تحمیلی گفت: قبل از انقلاب، جوانان مملکت را عقب نگه می‏داشتند و هر جا جوانی می‏خواست در زمینه‏ای وارد شده و پیشرفتی به دست آورد، جلوی او را می‏گرفتند و به جای تشویق با او برخورد می‏کردند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: امام در 15 خرداد 42 نهضت انقلاب را آغاز و با وجود همه سختی‏ها و تبعید و زندان همواره ایستادگی کردند و در بیانات خود در مناسبت‏های مختلف، مردم را رهبری می‏کردند تا سرانجام در 22 بهمن 57 نهضت انقلاب به پیروزی نهایی خود رسید.

فریدون خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب نیز امام خمینی(ره) در کنترل اوضاع داخلی و هدایت روند جنگ تحمیلی نقش‏آفرین بودند.

وی تأکید کرد: امروز بزرگ‏ترین گرفتاری مردم دنیا در نهضت‏هایشان، نداشتن رهبری با مختصاتی در اندازه‏های حداقلی امام است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان خطاب به سربازان گفت: باید هم‌زمان با فرارسیدن بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام، نقش رهبری در جامعه مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد و جوانان باید بدانند که امام چه شخص و شخصیتی بود، چه کرد و ایران از کجا به کجا رسیده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول