اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سراسر ایلام در سالگرد ارتحال امام سیاه‌پوش شد

خبرگزاری فارس: سراسر استان ایلام در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام سیاه‌پوش شد.

سراسر ایلام در سالگرد ارتحال امام سیاه‌پوش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم ایلام از پیر و جوان زن و مرد همزمان با سراسر کشور از صبح امروز با شرکت در آیین‌های سوگواری و دسته‌جات سینه‌زنی در سوگ امام راحل گریستند.

یکی از شرکت کنندگان در آیین ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر ایلام گفت: حضور پرشور مردم در آیین بیست و سومین سالگرد ارتحال امام دشمن شکن بود

امیر جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام افزود: حضور خودجوش آحاد جامعه از زن و مرد، پیرو جوان و خرد و کلان در آیین‌های ویژه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام علاوه بر یأس دشمنان سبب تداوم و اقتدار بیش از پیش انقلاب اسلامی ایران ‌شد.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در این برهه از زمان که دشمنان در پی‌ توطئه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بسیار ضروری‌تر از گذشته بود که مردم به این مهم توجه داشتند.

این شهروند ایلامی اضافه کرد: امام راحل مبارزات خود را علیه رژیم شاهنشاهی از سال‌های گذشته شروع کرده و اکنون با وجود پیروزی انقلاب اسلامی دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی پس از گذشت 33 سال از عمر انقلاب همچنان ادامه دارد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این آیین معنوی گفت: دشمنان نظام همواره با انقلاب اسلامی دشمنی داشته و ما وظیفه داریم هوشیارتر از گذشته از انقلاب اسلامی دفاع و پشتیبانی کنیم.

حامد ناصری افزود: حضور پرشور و خودجوش مردمی در صحنه‌های مختلف انقلاب یکی از راه‌های مبارزه و مقابله با توطئه‌های دشمنان است که مردم هوشیار ایران اسلامی به این مهم اذعان دارند.

وی ادامه داد: امام راحل در آن سال‌های خفقان در برابر ظلم رژیم ستمشاهی ایستادگی کرد و ملت ایران را از ظلم شاه رهانید.

این شهروند ایلامی افزود: اکنون وظیفه ماست که راه امام خمینی (ره) را در ظلم ستیزی ادامه داده و در این راه هرگز تعلل نکنیم.

آیین‌های ویژه بیست و سومین سالروز ارتحال امام راحل در شهرستان‌های مختلف استان ایلام از جمله ایلام، مهران، ایوان، شیروان چرداول، دهلران، آبدانان، دره‌شهر و ملکشاهی همانند دیگر مناطق کشورمان با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول