اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان:

نویسندگان کنگان 3 اثر جدید روانه بازار کتاب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: نویسندگان کنگان 3 اثر جدید روانه بازار کتاب کردند.

نویسندگان کنگان 3 اثر جدید روانه بازار کتاب کردند

حسن مختارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اداره ارشاد اسلامی کنگان طی چند سال اخیر اهتمام ویژه‌ای برای رشد و توسعه فرهنگ و هنر در شهرستان داشته و روزبه‌روز شاهد رشد و بالندگی بیشتر هنرمندان شهرستان هستیم.

وی افزود: شهرستان کنگان دارای نیروهای توانمند هنری و فرهنگی است و برای تقویت این نیروها باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: افزایش امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گروه‌های هنری و حمایت از انجمن‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در یک سال اخیر با جدیت انجام شده که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

مختارزاده تصریح کرد: بیشتر هنرمندان و نویسندگان و اهالی فرهنگ در شهرستان کنگان با کمترین امکانات و در شرایط مالی ضعیف، توانسته‌اند به خوبی هنر خود را به عنوان نمایندگان شهرستان در سطح فرا منطقه‌ای معرفی کنند و نام کنگان را اعتلا بخشند. 

وی اضافه کرد: فعال‌سازی انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد و این امر با همکاری و مشارکت جوانان این شهرستان میسر می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان با اشاره به فعالیت چشمگیر نویسندگان در کنگان از انتشار و تألیف سه اثر جدید از نویسندگان کنگان خبر داد و اظهار داشت: در روزهای اخیر سه کتاب شعر و پژوهش شاعران و پژوهشگران کنگانی وارد بازار شده است.

مختارزاده افزود: کتاب "شعرهای شرجی نام تو" اثر عبدالله علی‌پور در تیراژ 1100 نسخه و اثر خانم باقری در تیراژ 1500 جلد و اثر پژوهشی فرسودگی شغلی تألیف حبیب رزمی‌زاده در تیراژ 1000 نسخه از جمله این آثار است.

وی اضافه کرد: اداره ارشاد کنگان از هر مؤلف تعداد 100 نسخه را خریداری می‌کند که این امر در راستای حمایت از نویسندگان و تشویق این قشر صورت می‌گیرد.

مختارزاده گفت: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و اعتلای فرهنگ شهرستان کنگان بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول