اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان خبر داد

تخصیص 63 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های ورزشی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان از تخصیص 63 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های ورزشی کنگان خبر داد.

تخصیص 63 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های ورزشی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان علی حاجیانی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های ورزشی در کنگان اظهار داشت: گسترش و توسعه ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری لازم و ضروری است که مسئولان باید توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: در دولت نهم و دهم در راستای افزایش سرانه ورزشی در سطح استان بوشهر و شهرستان کنگان طرح‌های مهم و ارزشمندی اجرایی شده و شاهد بهبود فضاهای ورزشی هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان خاطر نشان کرد: در سفر مقام معظم رهبری به شهرستان شاهد مصوبات ارزنده‌ای برای توسعه و عمران و آبادانی شهرستان بودیم که سهم ورزش کنگان نیز بسیار ارزشمند بوده است.

حاجیانی از تخصیص 63 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های ورزشی کنگان خبر داد و اذعان داشت: در راستای گسترش فضاهای ورزشی و تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی بیش از 63 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای 12 پروژه تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: تکمیل مجموعه ورزشی عسلویه و نخل تقی، تکمیل مجموعه ورزشی شماره دو کنگان شامل سالن 1500 نفری، خوابگاه ورزشی، زمین چمن مصنوعی فوتبال و سالن سقف کوتاه و همچنین اجرای چند طرح مهم در سطح شهرها و روستاهای شهرستان از جمله این طرح‌هاست.

حاجیانی گفت: احداث سالن سقف کوتاه رزمی مجموعه ورزشی شماره دو، سالن سقف کوتاه شهر بنک، سالن ورزشی شیرینو و چاه مبارک نیز از دیگر پروژه‌هایی است که به زودی عملیاتی می‌شوند.

وی بیان کرد: فرماندار پرتلاش کنگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تمام توان خود را برای توسعه و رشد ورزش کنگان به کار گرفته‌اند و شاهد رشد خوبی در این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول