اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بهداشت شورای بجنورد خواستار شد

مشارکت نیکوکاران برای توسعه مراکز بهداشتی درمانی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی بجنورد، خواستار مشارکت نیکوکاران برای توسعه مراکز بهداشتی درمانی در این شهر شد.

مشارکت نیکوکاران برای توسعه مراکز بهداشتی درمانی

سیداسماعیل سیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، توسعه و ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی در این شهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توسعه بجنورد و افزایش جمعیت شهر می‌طلبد که نیکوکاران در این حوزه نیز ورود کنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت هفت کمیسیون در شورای اسلامی بجنورد تصریح کرد: کمیسیون عمران، کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری، کمیسیون فرهنگی از جمله کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی این شهر است.

عضو شورای اسلامی بجنورد همچنین کمیسیون برنامه و بودجه، کمیسیون حمل و نقل، کمیته بانوان و شورای نامگذاری را از جمله کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی بجنورد عنوان کرد.

به گفته وی، مسئولیت کمیسیون عمران با سیدمحمد لنگری، کمیسیون بهداشت با اسماعیل سیدی، کمیسیون فرهنگی با ابراهیم امانی است.

سیدی همچنین مسئولان کمیسیون برنامه و بودجه را حسین پیلتن، کمیسیون حمل و نقل را اعظم‌السادات افشین‌فر، کمیته بانوان را اعظم‌السادات افشین‌فر و شورای نام‌گذاری را ابراهیم امانی عنوان کرد.

وی مهم‌ترین پیگیری‌های شورای اسلامی را آزادسازی حریم تعیین شده در بافت فرسوده شهر، تصویب صدور مجوز پروانه رایگان در محدوده بافت فرسوده، توافق با پادگان ارتش برای بازگشایی، برگزاری انتخابات شورایاری در 60 محله و... عنوان کرد.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول